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 Már a WeShare 2018-as elindulásakor tudni lehetett, hogy az autómegosztó szolgáltatás e-Golfjai idővel eltűnnek a flottából, és helyüket az ID.-család legelső tagja, az ID.3 veszi át. Ennek első lépésre most kerül sor, ezen a héten ugyanis 60 darab vadonatúj villanyautó csatlakozik a berlini car-sharing platformhoz, kiváltva ugyanennyit a tisztán elektromos Golfból. A teljes, 1500 autót számláló flotta leváltása a következő két évben fokozatosan valósul meg. A német fővárosban élők ezzel a közlekedés egy sokkal korszerűbb opciójának örvendhetnek, hiszen az ID.3 a MEB padlólemeznek köszönhetően tágasabb, emellett pedig több vezetéstámogató rendszert kínál, és a töltési teljesítménye, valamint a hatótávolsága, is nagyobb (425 km a WLTP szerint). Az első ID.3-asok a képeken látható szürke köntösben érkeznek fehér logóval, de később a WeShare-től jobban megszokott fehér autó, kék matrica kombináció is elérhetővé válik. A Volkswagen autómegosztójának idén több európai nagyvárosban, köztük Budapesten is el kellett volna indulni, amivel 8400-ra bővült volna az ügyfelek által elérhető villanyautók száma. A járvány miatt azonban ezeket a terveket a jövő évre halasztotta a német autógyártó. Új elektromos autómegosztó jön Budapestre Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!