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 A 2020-ra tervezett 400 villámtöltő-állomásból 51-et már megépített és működésbe hozott a BMW Group, Daimler AG, Ford Motor Company, és a Volkswagen Group-hoz tartozó Audi és Porsche együttműködéséből származó IONITY. Az elmúlt 8 hónap munkálatainak köszönhetően immáron Norvégiában, Svédországban, Dániában, Németországban, Belgiumban, Franciaországban, Svájcban, Ausztriában, és Olaszországban várják a magas teljesítményű töltők a villanyautósokat, valamint további 43 állomás építés alatt áll, többek között Írországban, az Egyesült Királyságban, és Hollandiában is. Európa legfontosabb útvonalainak lefedése villámtöltőkkel egyre sürgetőbbé válik az IONITY számára, ugyanis a 150 kW-os és annál magasabb teljesítményt elbíró villanyautók már a küszöbön állnak, s ezt pontosan tudják más töltőüzemeltető vállalatok is, így a verseny egyre csak éleződik. A töltőberendezések használatának díja továbbra sem változott, jelenleg is az átmenetire tervezett 8 eurós/fontos/frankos alkalmankénti költséggel kell számolni a töltő helyétől függően, a skandináv országokban pedig 80 NOK/SEK/DKK a töltés ára. Forrás: IONITY A folyadékhűtéses kábelekkel kapcsolatban felmerült probléma az IONITY hálózatot is érinti, így a vállalat tegnapi kiadványa szerint összesen 20 töltőállomás működése átmenetileg szünetel Ausztriában, Franciaországban, Svájcban, és Dániában. Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!