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 A Jaguar Type 00 a márka értékeinek legmagasabb szintű megnyilvánulása. Egy rettenthetetlen kiáltvány, a vágy tárgya – írja a cég sajtóközleménye. Mutatjuk a vágy tárgyát. 00 A bemutatót megelőző szivárogtatás után most jobb minőségben és nagyobb számban kaptunk képeket a most már Type 00 néven futó tanulmányautóról, amely a cég szerint a jövő Jaguárjainak inspirációja lesz. A marketing lózungokkal teletűzdelt nyolc oldalas anyagból többet talán nem is idéznénk, sokkal érdekesebb az, hogy mi a műszaki tartalom a koncepció mögött. A vállalat megerősítette, hogy az első új, tisztán elektromos modellje a Jaguar GT lesz, amely 2025 végén kerül gyártásba. Az autó a vadonatúj Jaguar Electric Architecture (JEA) platformra épül, tehát az I-Pace egy egyedi modell marad, azzal rokonság nincs, maximum az ott tanultakat használta fel a vállalat az új elektromos kínálat felépítéséhez. A GT kapcsán a megcélzott paraméterek hozzák azt, amit egy ilyen prémium autótól elvárunk jövő év végén: 770 kilométer WLTP hatótáv, ami még a szigorúbb amerikai EPA szabvány szerint is 692 lesz. A cég szerint 15 perc alatt 321 kilométernyi hatótáv tölthető majd vissza. A GT modell tehát merít majd a Type 00 tanulmányautó formáiból, de hogy pontosan mennyit, azt nem árulták el. A sajtóanyag alapján azonban úgy tűnik, hogy a hosszú orr és motorháztető a márka dizájnjának egyik új védjegye lesz, tehát több modellen is viszontlátjuk majd. Oldalról egyébként kétségkívül dinamikus a látvány, és megvan az ugró macska érzés is, de nagyon kíváncsiak vagyunk arra, hogy a sorozatérett GT hogyan néz majd ki a fentiek fényében. A Jaguar mindent egy lapra tett fel és az ilyen dobások vagy nagyon nagyot szólnak, vagy hatalmas arcra esés a végük. A figyelmet mindenesetre sikeresen felkeltették. Ez az autó a Jaguar jövője? Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!