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 A január 8-án induló CES 2018 elektronikai kiállítás előtt már több autógyártó is adott némi ízelítőt, hogy mire is számíthatunk tőlük a rendezvényen, köztük az Infiniti új elektromos koncepciójával, a Kia Niro EV-vel, és a Nissan B2V technológiájával. A Hyundai sem szeretett volna kimaradni a sorból, ezért most bemutatta legújabb autóját, mely üzemanyagcellás meghajtással fog működni, és az előbb említett koncepciókhoz hasonlóan a jövő héttől láthatjuk Las Vegasban. A kocsi specifikációiról a Hyundai esetében sem tudtunk meg egyelőre semmit, viszont az autó minden bizonnyal annak a hidrogén meghajtású FE Concept tanulmányautónak az utódja, melyet a gyártó a tavalyi Genfi Autószalonon mutatott be azzal az ígérettel, hogy 2018-ban érkezik a gyártási változata. A Hyundai legutóbbi üzemanyagcellás autójához, az Európában ix35 néven futó járműhöz képest az új kocsi egy jóval fejlettebb hajtásláncot kaphat, mintegy 795 kilométeres hatótávval, valamint egy jobb vezetéstámogató-rendszer is helyet kap az autóban. A tavaly bemutatott FE Concept, Forrás: Autocar A Hyundai egyébként a napokban jelentette be az önvezető technológiával foglalkozó vállalattal, az Aurorával való társulását, melynek eredményeképp a gyártó legelső teljesen önmagát vezető gépkocsija 2021-ben érkezne. A napokban bemutatásra kerülő új üzemanyagcellás crossoverbe épített félig önvezető rendszer a legelső lépés lesz a közeljövőben érkező technológia tesztelésében. Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!