Az új Defender bevezetésével ötre nő a Land Rover kínálatában a plug-in hibrid hajtáslánccal is megvásárolható modellek száma, miközben a Tata tulajdonában álló konszern másik fele, a Jaguar egy más stratégiát követve átugrotta ezt a technológiai szintet, és első konnektoros autójából teljesen kihagyta a belsőégésű motort. Ez most megváltozik, merthogy az átdolgozott F-Pace SUV hat elérhető meghajtás-változata között immár találunk konnektorról tölthető hibrid opciót is. A plug-in típusnál, épp úgy, mint a Land Rover Defender esetében, az F-Pace a P400e jelölést viseli, hiszen a hajtásrendszer azonos a két autóban. A szennyező erőforrás egy kétliteres, négyhengeres benzinmotor, míg a tisztább, helyben teljesen kibocsátásmentes közlekedéshez egy 105 kW teljesítményű villanymotort kell beindítani. A rendszer összteljesítménye 297 kW (398 lóerő), a legmagasabb elérhető nyomaték pedig 640 Nm. A Jaguar F-Pace PHEV akkumulátorának kapacitása 17,1 kWh (az Electrive információi szerint ez bruttó, a nettó 13,8 kWh), és fél óra alatt 80%-ra tölthető teljesen lemerült állapotról a maximális 32 kW-os DC töltési teljesítmény mellett. AC hálózaton 1 óra 40 perc szükséges ugyanehez 7 kW-os fal töltővel. A hatótávolság tisztán elektromos módban 53 km a WLTP szerint. Az elektromosított hajtásláncok mellett számos újdonsággal is bővült az F-Pace, többek között a Pivi Pro infotainment rendszer legfrissebb változatával, over-the-air frissítési lehetőséggel, valamint egy 11,4 colos hajlított érintőkijelzővel. Németországban a Jaguar F-Pace alapára 68 990 euró lesz, a kiszállítás pedig leghamarabb 2021 tavaszán kezdődhet meg. Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!