Alig egy hónapja derült ki, hogy az NHTSA visszahívásra kötelezte a Teslát az MCU egységekbe épített, idő előtt elfáradó 8 GB-os eMMC memóriák miatt. A problémát a gyártó már korábban elismerte ugyan, de az ingyenes cserét csak az NHTSA vizsgálat befejezését követően vállalta. Közben előre menekülésként a Tesla jelentősen csökkentette az MCU upgrade díját, ezzel arra ösztönözve a tulajdonosokat, hogy az ingyenes memóriacsere helyett inkább fizessenek a teljes médiavezérlő egység újabb, gyorsabb verziójáért. A Tesla a kötelező visszahívásból is pénzt csinál A Teslák lerepülő üvegteteje is többször körbejárta már az internetet. Előfordult olyan eset is, ahol egy utólagos, nem hivatalos szervizben nyúltak hozzá az autóhoz. A Model X esetében viszont az autó tetejének középső részén lévő műanyag elem gyári ragasztásának minősége elégtelen. Ezt támasztja alá a német közlekedési hatóság (KBA) február 10-én kiadott kötelező visszahívása. Forrás: KBA A KBA adatai szerint világszerte összesen 12.308 db 2015-2016 között gyártott Tesla Model X-et érinthet a probléma, melyek közül Németországban 195 példány van veszélyben. A középső üvegrész nagyobb sebességnél bekövetkező leválása elsősorban a forgalom többi résztvevőjét veszélyezteti. Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!