Idehaza rendszeres probléma, hogy a közterületi töltők elé hagyományos autókkal is beállnak (a tiltótáblák és a felfestés ellenére), de az sem ritka, hogy elektromos autót használók szúrnak ki társaikkal úgy, hogy a töltő előtt „felejtik” az autójukat miután az feltöltött (ennek minősített esete, amikor nem is csatlakoztatják a kábelt). Ez azért gond, mert akinek viszont égetően szüksége lenne az áramra (mert pl. vidékről jött és épp csak elért a töltőig), az komoly gondba kerülhet, mert nem hogy haza jutni, de a következő töltőig elgurulni sem tud. Gondolhatnánk, hogy ez egy tipikus magyar probléma, de nem. Úgy néz ki, hogy a villanyautókkal és töltőkkel egyaránt jól felszerelt Norvégiában is belefutnak ilyenbe az autósok, ezért a legismertebb Tesla vlogger Bjørn Nyland és az egyik haverja készítettek is egy nagyon szemléletes kis videót. A Villanyautós közösség ezúton is szeretné kérni az összes autóst, hogy csak annyi időre álljanak a töltő előtti parkolóba, ameddig töltenek, és mindig csak az autójuk fedélzeti töltőjének megfelelő töltési teljesítményű töltőt használják (pl. i3-at ne töltsünk a 3 karos villámtöltő 43 kW-os AC karján, mert arról is csak annyi áramot kap, mint az ELMŰ oszlopról, így csak órák alatt tud feltölteni, de ezalatt olyanok elől blokkolja a töltőt, akik egy fél óra alatt fel tudnának AC-ról tölteni. Ehelyett használja ugyanannak a töltőnek a CCS karját, amivel viszont egy bő fél óra alatt szinte tele tudja tölteni az autót.) Villanyautósok Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!