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 Az elmúlt hetekben felröppent a hír, hogy a Tesla legalább 2021-ig meghosszabbítja a vállalat zászlóshajóinak számító Model S és Model X programját, ami egy nagyobb utastér-frissítéssel fog járni valamikor 2019 harmadik negyedéve tájékán. Az Electrek információi szerint Elon Musk úgy igyekszik továbbra is fenntartani a két villanyautó sikerét, hogy a belterüket a Model 3-mal bemutatott új utastér-dizájnnal harmonizálja, csak annál jóval magasabb minőségű anyagokat felhasználva, és több prémium funkciót mellékelve. A nagy belső átalakulás mellett viszont nem kizárt, hogy a járművek külsőleg is megváltoznak az elkövetkezendő években, így néhányan már el is kezdtek arról fantáziálni, hogy miként nézhet majd ki a következő generációs Tesla Model S. Közéjük tartozik Emre Husmen profi autótervező is, aki Instagramon tette közzé meglehetősen radikális elképzeléseit az elektromos szedán ráncfelvarrás utáni küllemét illetően: Kétségtelen, hogy a dizájner alaposan felturbózta Franz von Holzhausen, a Tesla formatervezője által kedvelt lekerekített, egyszerű vonalvezetést, fittyet hányva az egész stílusra, amit eddig a kaliforniai csapattól megszokhattunk. Az ellentmondást nem tűrő tekintet, a karosszérián díszelgő hajlítások, és az éles szögek egy vérbeli izomautó látszatát keltik, ráadásul a Model S akkora első légbeömlőket kapott, hogy bátran lecserélhetné villanymotorját egy belsőégésű szerkezetre is, márpedig azt nagyon nem szeretnénk. Ha még elölről csak-csak, hátulról már kizárt, hogy Model S-ként azonosítsuk az autót, ugyanis az eredetileg kerekded hátsó rész teljesen szögletesre sikerült, melyet tovább nyomatékosítanak a hosszan elnyúló LED lámpák. Emre Husen az utasteret is újragondolta egy óriási központi kijelzővel, ami talán a kényelmesnél egy kicsivel erőteljesebb ívben hajlik. Azt mindenki döntse el maga, hogy tetszik-e neki a képeken látott autó, illetve szeretné-e ilyen formában üdvözölni a jövőben a Model S-t, azt viszont minden bizonnyal bátran kijelenthetjük, hogy a Tesla minden alkalmazottjának – a vezető tervezővel az élen – jó sok üveggel kellene meginnia a legütősebb kaliforniai borból, hogy másnap reggel felkelve egy ilyen Teslát lásson kigurulni a fremonti gyárból. Tesla ajánlói program: ha szerkesztőségünk tagjait is szeretnétek támogatni, miközben 180.000 forintos kedvezménnyel vásároltok új Teslát, Tibor, Szöcske vagy Balázs ajánlói linkjéről kezdeményezhetitek a vásárlást. Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!