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
auto
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

A Villanyóra 163. adásában Szöcske, Tibor és Balázs beszélgettek. Az adásban szó volt a KPMG 300 oldalas tanulmányáról, amely irányt kíván mutatni a magyar e-mobilitásnak, és megmutattuk hogyan teljesít Tibor régi Leafejének az akkuja. De beszéltünk az EON hálózatfejlesztési projektjéről, a Volvók nagyobb hatótávjáról és a Lightyear csődjéről is. Szöcske letesztelte az ID. Buzzt, a Peugeot pedig bejelentette hogyan vált elektromosra, úgyhogy ezeket a témákat is kitárgyaltuk. Végül megnéztük hogyan reagált a Ford, a Renault és a Volkswagen a Tesla árcsökkentésére, és átfutottuk azt is, hogy mennyire keveset fűt Európa ezen a télen.

0:00:00 – Intro

0:04:16 – Kommenteket kommentelünk

0:17:55 – Supercharger szavazás

0:21:45 – A KPMG megmondta mi a baj a magyar töltőkkel

0:42:40 – 10 éves a Leaf, ennyit tud az aksija

0:50:11 – Mégis van pénz a hálózatfejlesztésre?

0:57:45 – Rövid hírek: nagyobb hatótáv a Volvónál, csőd a Lightyearnél

0:06:37 – ID. Buzz teszt

1:10:54 – Minden Peugeot elektromos lesz hét év múlva

1:19:09 – Árháborús-jelentés

1:25:58 – Ennyire nem fűtünk

A mai adás írott anyagait itt lehet elolvasni:

ITT SZAVAZHATSZ A MAGYAR SUPERCHARGEREKRE: https://www.tesla.com/en_eu/supercharger-voting/overview

A hét témái:

A Villanyóra YouTube-on is elérhető:

A Villanyóra podcast egyre több felületen hallgatható, köztük az alábbiakon is:

Apple iTunes – https://podcasts.apple.com/us/podcast/villany%C3%B3ra/id1485177768

Google podcast – https://podcasts.google.com/?feed=aHR0cHM6Ly92aWxsYW55YXV0b3Nvay5odS9mZWVkL3ZpbGxhbnlvcmFwb2RjYXN0&ep=14

Spotify – https://open.spotify.com/show/2aoS9r6WavJ6iccyeleujK

PlayerFM – https://player.fm/series/villanyora-podcast

TuneIn – https://tunein.com/podcasts/Technology-Podcasts/Villanyra-p1305585/

Podtail – https://podtail.com/en/podcast/villanyora

Listen Notes – https://www.listennotes.com/podcasts/villany%C3%B3ra-villanyaut%C3%B3sokhu-LXItcEKfGwr/

MyTunerRadio – https://mytuner-radio.com/podcast/villanyora-villanyautosokhu-1485177768

PodParadise – https://www.podparadise.com/Podcast/1485177768

Chartable – https://chartable.com/podcasts/villanyora

Csatlakozz hozzánk!

VillanyautóPiac (VAP), az elektromos autó hirdetések virtuális otthona:

piac.villanyautosok.hu

Villanyautosok.hu FB oldal:

https://www.facebook.com/Villanyautosok/%E2%80%8B

Villanyautós tippek és kérdések FB csoport: https://www.facebook.com/groups/Villanyautosok/

Twitter: https://twitter.com/villanyautosok?lang=en

Instagram: https://www.instagram.com/villanyautosok/?hl=en

Tesla ajánlói program: ha szerkesztőségünk tagjait is szeretnétek támogatni, miközben 180.000 forintos kedvezménnyel vásároltok új Teslát, Tibor, Szöcske vagy Balázs ajánlói linkjéről kezdeményezhetitek a vásárlást.

Biró Balázs

A fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak.