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 A Honda elárulta milyen újdonságokkal készül a 2023-as Japan Mobility Show kiállításra, melyek között több világpremier is szerepel. Fotókat és paramétereket egyelőre nem közöltek a Specialty Sports Concept tanulmányról, így csak annyit tudunk, hogy tisztán elektromos lesz, ennek ellenére a vezetési élményről sem kell lemondani, bár fejlett vezetéstámogató rendszereket is tartalmaz majd. Kaptunk azonban képeket a SUSTANIA-C Concept tanulmányról, amely a Honda e vonalait idézi. Méreteit tekintve azonban kisebb a városi kisautónál a karosszériája pedig akrilgyantából készül, amely újrahasznosítható és újrafelhasználható. Hasonló elvek alapján, a fenntarthatóságot és az erőforrásokkal való takarékoskodást szem előtt tartva tervezték a Pocket Concept kismotort, ami a fotókon még a nemrég bemutatott Motocompactonál is kisebbnek tűnik. Elektromosan tér vissza a Honda cukisága A motoroknál maradva bemutatkozik majd az SC e: Concept, amely már a méretesebb robogók jól ismert formavilágát hozza. Az elektromos robogó az akkumulátor töltés idejét cserélhető akkuval hidalja át, két Honda Mobile Power Pack e egység biztosítja a jármű energiaellátását. A kisautókhoz visszakanyarodva szintén világpremier lesz a Honda CI-MEV, amely egy kétüléses, négykerekű elektromos miniautó, melynek nevében a CI a kooperatív intelligenciára, az automatizált vezetési technológiára utal. Olyan személyek életterét terjesztenék ki a kisautóval, akik korlátozottan férnek hozzá például tömegközlekedéshez, az autó az utolsó mérföldes mobilitást szolgálja. Japánban elsőként mutatkozik be a Honda autonóm járműveket bemutató modellje, amely számos alkalmazáshoz felhasználható platform. Elhozzák a Honda Avatar Robotot, amely egy mesterséges intelligenciával távvezérelt többujjas robotkézzel rendelkező robot, ami lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy távolról végezzenek feladatokat és tapasztaljanak meg dolgokat, úgy, mintha személyesen ott lennének. A robotika területéhez kapcsolódva az UNI-ONE kisegítő eszköz is megtekinthető lesz, amely a Honda egyensúlyszabályozási technológiáját alkalmazva minden irányban természetesen mozog, miközben a felhasználó kezeinek használata nélkül, ülő helyzetben egyszerűen a testsúly áthelyezésével irányíthatja. A 2023-as Japan Mobility Show október 25-én kezdődik a sajtónappal. Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!