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 Bár nem kimondottan a pickupok a legnépszerűbb autók Európában, vannak olyan élethelyzetek, feladatok, amelyekre ideális egy ilyen platós. Az elektromos választék viszont eddig elég gyér volt a kontinensen – most a Maxus segíthet ezen. Sokat tanultak A Maxus eTerron 9 sokban emlékeztet a Ford 150-Lightningra, amelyet egy-egy kiválasztott piacra már elhozott az amerikai gyártó, de széles körben még nem elérhető. Mondjuk a Maxus sem, de nem árt, ha elkezdjük megtanulni a cég nevét, mert az elektromos kisáruszállítók piacán egyre népszerűbbek a kontinensen. De van egyébként személyautójuk is, illetve a két kategória közötti átmenet a képeken látható eTerron 9. Ez az 5,5 méteres, ötszemélyes, négyajtós pickup ugyan nem fog rekordokat dönteni a hasznos teher terén, de fékezett vontatmányt 3,5 tonnáig vontathatunk vele. Maxus eTerron 9 Luxury Premium Hossz (mm) 5500 Szélesség (tükrök nélkül, mm) 1997 Tengelytáv (mm) 3300 Magasság (mm) 1860 1874 Raktér hossz x szélesség x magasság (mm) 1561x1500x535 Megengedett össztömeg (kg) 3500 Rakomány (kg) 650 620 A jármű nagyméretű, 102 kWh-s akkupakkja 430 WLTP kilométerre elég, de hát ekkora batár testtel és 3 tonna körüli saját tömeggel csodát ne várjunk. Maxus eTerron 9 Luxury/Premium Akkukapacitás (kWh) 102,2 Hatótáv (WLTP, km) 430 DC töltés (kW) 115 Nyomaték elöl / hátul (Nm) 250/450 Teljesítmény elöl / hátul (kW) 150/200 Végsebesség (km/h) 190 A 115 kw DC töltési csúcsot viszont kevésnek érezzük egy ekkora akkuhoz, a gyártó – nem véletlenül – 20-80 százalékos időt ad meg, ami 42 perc. Az autószalonon szerzett tapasztalatok is azt mutatják, hogy a külcsín és a nagy első frunk nagyban hasonlít az F-150 lightninghoz. Ez is egy olyan kínai autó, amely minőségben felnőtt Európához, jól átgondolt ergonómia és minőségi anyagok vannak az utastérben. Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!