PGEgaHJlZj0iaHR0cHM6Ly93d3cua2lhLmNvbS9odS9tb2RlbGxlay9ldjMvYmVtdXRhdG8vP3V0bV9zb3VyY2U9dmlsbGFueWF1dG9zb2smdXRtX21lZGl1bT1sZWFkYmFubmVyJnV0bV9jYW1wYWlnbj12aWxsYW55YXV0b3NvazIwMjUmdXRtX2lkPXZpbGxhbnlhdXRvc29rMjAyNSZ1dG1fY29udGVudD00OTkiIG9uY2xpY2s9ImphdmFzY3JpcHQ6d2luZG93Lm9wZW4oJ2h0dHBzOi8vd3d3LmtpYS5jb20vaHUvbW9kZWxsZWsvZXYzL2JlbXV0YXRvLz91dG1fc291cmNlPXZpbGxhbnlhdXRvc29rJnV0bV9tZWRpdW09bGVhZGJhbm5lciZ1dG1fY2FtcGFpZ249dmlsbGFueWF1dG9zb2syMDI1JnV0bV9pZD12aWxsYW55YXV0b3NvazIwMjUmdXRtX2NvbnRlbnQ9NDk5JywgJ19ibGFuaycsICdub29wZW5lcicpOyByZXR1cm4gZmFsc2U7Ij48cGljdHVyZT48c291cmNlIHNyY3NldD0iaHR0cHM6Ly92aWxsYW55YXV0b3Nvay5odS93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvMjAyNC8xMi92aWxsYW55YXV0b3Nvay1sZWFkLTQ5OS1tLmpwZyIgbWVkaWE9IihtYXgtd2lkdGg6IDcwMHB4KSI+PHNvdXJjZSBzcmNzZXQ9Imh0dHBzOi8vdmlsbGFueWF1dG9zb2suaHUvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzLzIwMjQvMTIvdmlsbGFueWF1dG9zb2stbGVhZC00OTktdy5qcGciIG1lZGlhPSIobWluLXdpZHRoOiA3MDBweCkiPjxpbWcgc3JjPSJodHRwczovL3ZpbGxhbnlhdXRvc29rLmh1L3dwLWNvbnRlbnQvdXBsb2Fkcy8yMDI0LzEyL3ZpbGxhbnlhdXRvc29rLWxlYWQtNDk5LXcuanBnIiBhbHQ9IiI+PC9waWN0dXJlPjwvYT4= Az elektromos kishaszongépjárműiről ismert kínai Maxus is jelen van a brüsszeli autókiállításon és mindjárt egy nagyon izgalmas újdonsággal kezdtek. Félhet a Mercedes és a Ford? eDeliver 5 A Maxus eDeliver 5 egy 6,6, illetve 7,7 m3-es konfigurációban kapható elektromos furgon, amely a kisebbik verzióban 4,8, a nagyobbikban 5,25 méter hosszú. A hasznos teher 1124 kg, illetve 1190 kg, a 64 kWh-s akkupakk pedig 335 WLTP kilométerre elég, de városi használatban 489 kilométert is tud a jármű. 42 perc alatt lehet 5-ről 80 százalékra tölteni egy villámtöltőn. Az első benyomások nagyon jók. Kívülről nagyon jópofák a lámpák és a kéttónusú fényezés, kifejezetten szerethető, a városokban szívesen látott furgonná teszik. Az autó beltere a kishaszongépjárművekhez képest kifejezetten szép, prémium anyagokat használ, kellemes munkakörnyezetet teremt. Nincs startgomb, csak beülünk, megnyomjuk a fékpedált, sebességbe rakjuk és megyünk vele. Egyelőre még nincs kész az európai applikáció, de azt ígérik, mire 3-4 hónap múlva megérkeznek az ügyfelekhez az autók, az is meglesz. Az eDeliver5 indulóára Németországban nettó 39 ezer euró, nagyjából 16 millió forint, a garancia 8 év/200 ezer km. A gyártó szerint az EuroNCAP töréstesztjén kimagasló eredményt értek el. Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!