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 Lehet, eddigi legfontosabb modelljét mutatta be Európának a BYD, hiszen az igen népszerű B-SUV méretkategóriában indítanak egy versenyzőt. A legfontosabbat, az árát még nem tudjuk, erre a forgalmazás februári indulásáig kell várni. Sztár lehet A BYD-nek eddig nem igazán sikerült berobbannia az európai piacra – hazánk a kivétel –, de ha valaminek, az Atto 2-nek sikerülhet az áttörés, hiszen az egyik legkeresettebb kategóriában indul és várhatóan jó ár-érték arányt nyújt majd. Sok múlik az áron, de egyelőre csak annyi tűnik valószínűnek, hogy a nálunk 15 milliótól kezdődő Atto 3 alá árazzák majd be – februárban, a forgalmazás hivatalos kezdetén tudunk majd ennél pontosabbat mondani. A brüsszeli autókiállításon sikerült személyesen is megismerkednünk az autóval, így most hanyagoljuk a hivatalos sajtófotókat. BYD Atto 2 Méretek Hossz (mm) 4310 Tengelytáv (mm) 2620 Szélesség (mm) 1830 Magasság 1675 Csomagtartó 2. sor mögött / 1. sor mögött (l) 400 / 1340 Az autó 14,5 centivel rövidebb és 4,5 centivel keskenyebb, mint az Atto 3. A BYD e-platform 3.0 adja a kocsi alapjait, ami lehetővé teszi a cell-to-body akkukialakítást, azaz a cellák közvetlen a padlólemez alá kerülnek extra akkupakk és modulok nélkül, ami súly és költségmegtakarítással jár. BYD Atto 2 Kisakkus Nagyakkus Akkukapacitás (kWh) 45,1 ? Cellakémia LFP LFP Cellatípus BYD Blade BYD Blade Hatótáv (WLTP, km) 312 ? Teljesítmény (kW/LE) 130 / 177 ? DC töltés ? ? 10-80% töltés idő (perc) ? ? Az akkucellák természetesen a BYD Blade LFP cellájából érkeznek és a belépő modellbe 45,1 kWh kerül, ami 312 WLTP kilométerre elég. Akinek ez kevés, az várja meg a nagyakkus változatot. Hogy az pontosan mekkora lesz, azt még nem árulták el, szintén február/március magasságában derül ki, de a márka típusait ismerve mi a szintén e-platform 3.0-ás Dolphin 60 kWh-ját tartjuk valószínűnek, amennyiben befér ennyi cella a 8 centivel rövidebb tengelytávba. A márka hazai képviselete már azt is elárulta, hogy a Climbing szürke lesz az ingyenes alapszín, de felárért Hiking zöld, Skiing fehér és Cosmos fekete is rendelhető lesz belőle. A személyes benyomásokra térve, Tibor a helyszínről azt jelentette, hogy az autó többet ad felszereltségben, mint amit kinéznénk a kategóriából. Vegán bőrülések, panorámatető, forgatható képernyő, elektromos ülések – ezek mind benne vannak. Ami viszont szerencsére hiányzik, az a zongoralakk, amit száműztek a beltérből. Az ajtókat belülről puha, neoprénszerű anyaggal burkolták és jutott ebből a műszerfalra is. Várjuk a magyar árat, illetve a töltési teljesítményt, mert valami miatt utóbbit nem osztották még meg. 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 Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!