PGEgaHJlZj0iaHR0cHM6Ly9oeXVuZGFpLmh1L21vZGVsbGVrL2luc3Rlci8iIG9uY2xpY2s9ImphdmFzY3JpcHQ6d2luZG93Lm9wZW4oJ2h0dHBzOi8vaHl1bmRhaS5odS9tb2RlbGxlay9pbnN0ZXIvJywgJ19ibGFuaycsICdub29wZW5lcicpOyByZXR1cm4gZmFsc2U7Ij48cGljdHVyZT48c291cmNlIHNyY3NldD0iaHR0cHM6Ly92aWxsYW55YXV0b3Nvay5odS93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvMjAyNC8xMi9oeXUta2FtcGFueW9rLWluc3Rlci12aWxsYW55YXV0b3Nva2Jhbm5lcmVrLTYwMHg1MDAtMS5qcGciIG1lZGlhPSIobWF4LXdpZHRoOiA3MDBweCkiPjxzb3VyY2Ugc3Jjc2V0PSJodHRwczovL3ZpbGxhbnlhdXRvc29rLmh1L3dwLWNvbnRlbnQvdXBsb2Fkcy8yMDI0LzEyL2h5dS1rYW1wYW55b2staW5zdGVyLXZpbGxhbnlhdXRvc29rYmFubmVyZWstMTk0MHg1MDAtMS5qcGciIG1lZGlhPSIobWluLXdpZHRoOiA3MDBweCkiPjxpbWcgc3JjPSJodHRwczovL3ZpbGxhbnlhdXRvc29rLmh1L3dwLWNvbnRlbnQvdXBsb2Fkcy8yMDI0LzEyL2h5dS1rYW1wYW55b2staW5zdGVyLXZpbGxhbnlhdXRvc29rYmFubmVyZWstMTk0MHg1MDAtMS5qcGciIGFsdD0iIj48L3BpY3R1cmU+PC9hPg==
auto

Megvan a legolcsóbb BYD SUV magyar ára

2025. 02. 24 - Biró Balázs - 0

Amikor pár hete az európai premieren kipróbáltuk, még csak eurós árakat tudtunk mondani.

Tényleg igyekeztek baráti árfolyamon váltani a forintot.

Forintosítva

12.390.000 forinttól érhető el hazánkban a BYD Atto 2, amely a kínai márka legolcsóbb SUV-ja Európában. Külföldön 29.990 euró az induló ár, úgyhogy tényleg mindent megtettek a jó hazai startért a képviseletnél, különösen, ha a magas magyar ÁFÁ-t is figyelembe vesszük.

Villámteszt: BYD Atto 2 – a kényelem ára

Ezért a pénzért az alap Active felszereltséget kapjuk, ami az alábbiakat tartalmazza:

  • 17 colos alufelnik,
  • LED-es fényszórók, LED-es hátsó lámpák és nappali menetfények,
  • panoráma napfénytető elektromosan állítható árnyékolóval,
  • intelligens távfénykapcsolás,
  • NFC-s nyitás (kulccsal, kártyával, okostelefonnal vagy okosórával is),
  • tolatóradar és tolatókamera,
  • 10,1 colos elforgatható középkonzoli érintőképernyő,
  • vegán bőrkárpitozás és
  • V2L funkció.

Aki ennél is többet szeretne, annak ott van a Boost felszereltségi szint, ami 830 ezer forintért ehhez hozzáteszi még az

  • első ülésfűtést és kormányfűtést,
  • a hangulatvilágítást,
  • az elektromosan behajtható külső tükröket,
  • az első parkolóradart,
  • a 360 fokos panorámakamerát,
  • a nagyobb, 12,8 colos központi kijelzőt,
  • a 15 W teljesítményű vezeték nélküli telefontöltőt,
  • valamint a növelt teljesítményű nyolc hangszórós hangrendszert is.

A két változat specifikációi egyébként műszakilag megegyeznek, ugyanúgy 312 WLTP kilométert kapunk, 130 kW teljesítménnyel, 7,9-es gyorsulással 65 kW DC és 11 kW AC töltéssel. Előbbivel 37 perces 10 – 80 százalékot ígér a gyártó.

A harmadik negyedévre ígéri a vállalat a Comfort felszereltség bevezetését, amelynek legfontosabb extrája a nagyobb akku és a 420 kilométeres hatótáv. Emellett ez nagyobb motorteljesítményt, remélhetőleg valamivel izmosabb DC töltést és több kényelmi extrát is hozzátesz majd, mint például a nagyobb teljesítményű, 50 wattos vezeték nélküli telefontöltőt, két USB-C csatlakozót hátul, állítható deréktámaszt a vezetőülésen és sötétített hátsó oldalüvegeket.

A Comfort magyar ára még nem ismert, de tekintve, hogy 37.500 euróba kerül majd külföldön, nem várnánk 15 millió forint alá.

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

Biró Balázs

A fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak.