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 Amikor pár hete az európai premieren kipróbáltuk, még csak eurós árakat tudtunk mondani. Tényleg igyekeztek baráti árfolyamon váltani a forintot. Forintosítva 12.390.000 forinttól érhető el hazánkban a BYD Atto 2, amely a kínai márka legolcsóbb SUV-ja Európában. Külföldön 29.990 euró az induló ár, úgyhogy tényleg mindent megtettek a jó hazai startért a képviseletnél, különösen, ha a magas magyar ÁFÁ-t is figyelembe vesszük.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 Villámteszt: BYD Atto 2 – a kényelem ára Ezért a pénzért az alap Active felszereltséget kapjuk, ami az alábbiakat tartalmazza: 17 colos alufelnik, LED-es fényszórók, LED-es hátsó lámpák és nappali menetfények, panoráma napfénytető elektromosan állítható árnyékolóval, intelligens távfénykapcsolás, NFC-s nyitás (kulccsal, kártyával, okostelefonnal vagy okosórával is), tolatóradar és tolatókamera, 10,1 colos elforgatható középkonzoli érintőképernyő, vegán bőrkárpitozás és V2L funkció. Aki ennél is többet szeretne, annak ott van a Boost felszereltségi szint, ami 830 ezer forintért ehhez hozzáteszi még az első ülésfűtést és kormányfűtést, a hangulatvilágítást, az elektromosan behajtható külső tükröket, az első parkolóradart, a 360 fokos panorámakamerát, a nagyobb, 12,8 colos központi kijelzőt, a 15 W teljesítményű vezeték nélküli telefontöltőt, valamint a növelt teljesítményű nyolc hangszórós hangrendszert is. A két változat specifikációi egyébként műszakilag megegyeznek, ugyanúgy 312 WLTP kilométert kapunk, 130 kW teljesítménnyel, 7,9-es gyorsulással 65 kW DC és 11 kW AC töltéssel. Előbbivel 37 perces 10 – 80 százalékot ígér a gyártó. A harmadik negyedévre ígéri a vállalat a Comfort felszereltség bevezetését, amelynek legfontosabb extrája a nagyobb akku és a 420 kilométeres hatótáv. Emellett ez nagyobb motorteljesítményt, remélhetőleg valamivel izmosabb DC töltést és több kényelmi extrát is hozzátesz majd, mint például a nagyobb teljesítményű, 50 wattos vezeték nélküli telefontöltőt, két USB-C csatlakozót hátul, állítható deréktámaszt a vezetőülésen és sötétített hátsó oldalüvegeket. A Comfort magyar ára még nem ismert, de tekintve, hogy 37.500 euróba kerül majd külföldön, nem várnánk 15 millió forint alá. 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 Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!