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 Külföldi autós lapok hozták le a szedán utcai tesztjén készült képeket. Az álca sok mindent takar, de ami látszik, az legalábbis pici csalódást okoz. Elég bátrak lesznek? Bár ízlésről felesleges vitatkozni, a Neue Klasse formaterve szerintünk igen jóra sikerült. A vékony (hatást keltő) első oszlopok és a hatalmas üvegfelületek légiessé teszik a kocsit, a BMW örökséget egyértelműen megtartó, de mégis új, friss első és hátsó lámpák pedig nagyon dögösek lettek. Arról már nem is beszélve, hogy elengedték a mémekből ismert egyre nagyobb és nagyobb veséket az autó orrán. A platformon érkező első szedán, a hármas-négyes széria méreteibe várt villanyautó most utcai teszteken bukott le. The 2027 BMW i3 has been spied testing for the very first time with a very conservative design philosophy. In addition, the sedan will ride on top of the automaker’s RWD Neue Klasse architecture and offer over 300 hp and 400 miles of electric range. #BMW #BMWi3 #i3 #BEVs #EVs pic.twitter.com/vKq3qiteOA — GearheadCole ⚙️ (@cole_marzen) November 14, 2024 A képeken elsőre az tűnik fel leginkább, hogy az első és hátsó fényszórók hagyományosabb megoldásnak tűnnek, mint amit a tanulmányautón láttunk, de mást nehéz kivenni a formákat szándékosan torzító optikai trükkös fólia miatt. A román bejegyzésű Autoevolution hozta le az egész sorozatot és az ő kommentárjuk is azt emeli ki, hogy a vártnál unalmasabb az autó külseje – de mi azért ennyire messzire nem mennénk, amig nem látunk álca nélküli példányt belőle. A remény hal meg utoljára. A kémfotókra a Totalcar cikke hívta fel figyelmünket. A szedán és az iX3 utód SUV tanulmányautóit mi is megnéztük Párizsban: Debreceni villanyautók élőben: a Neue Klasse Párizsban járt 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 Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!