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 Az U9 szupersportautó és az U8 luxusterepjáró után az U7 szedán lesz a BYD Yangwang márkájának következő terméke. Ez sem a tömegeknek készül. A legfelsőbb kategória Nevezhetjük erőfitogtatásnak, vagy tekinthetjük a jövő technológiáját debütáló fejlesztési platformnak a Yangwang márkát, de tény, hogy a BYD nem akarja, hogy az olcsó kínai villanyautó bélyegét süssék rá. A prémium márka már bemutatott egy U9 nevű 1287 lóerős, 309-cel repesztő, 2,36 másodperces gyorsulású szupersportautót, amely akár 500 kilowattal is tud tölteni, és átszámolva 84 millió forintba kerül Kínában. Táncoló fenevad: megjelent a kínaiak iszonyatosan erős elektromos hiperautója A következő típus az U8 volt, amelyet Párizsban fotóztunk körbe. A négymotoros luxusterepjáró akár a saját tengelye körül is meg tud fordulni a kerekek előre-hátra forgatásával, és ez a 3,5 tonnás szörny is 57 milliót kóstál. A brutalitás jegyében született a BYD tankja Ezekhez képest kimondottan jutányos áron, nagyjából 54 millió körül lesz árazva a Yangwang harmadik modellje, az U7 luxusszedán, amelyet mostantól lehet megrendelni. Az autó szintén négymotoros, 1300 lóerő a teljesítménye, 2,9 másodperc alatt van százon és 270-nél áll meg a sebességmérő mutatója. A fékút 100-ról 33 méter. Az U7 egy 135,5 kWh-s LFP akkut visz a hasában, amely a BYD Blade sorozatba tartozik, és akár 1700 A áramerősséggel is ki lehet sütni. A kínai CLTC szabvány szerinti hatótávja 720 kilométer, ami ideát is 500 felett lenne. Érdekesség, hogy egyszerre két töltőfejet is rá lehet csatlakoztatni, ilyenkor pedig összesen 500 kW-ot is lehet neki küldeni, amivel 20 perc a 30-80%. (A 10-80-at nem adták meg). Készül majd belőle PHEV verzió is, amelybe egy mezei méretű villanyautó 52,4 kWh-ás aksiját tették – ez 210 kW-tal tölthető. Az U7-ben debütál a DiSus-Z intelligens felfüggesztés, amely 10 ms alatt képes reagálni az út egyenletlenségeire, és ezzel rendkívül komfortos autózást ígér. 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 Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!