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 A Peugeot 208 elektromos változatára, ahogy a legtöbb elektromos újdonságra, nagyon sokan várnak. Bár a gyártás már 2019 tavaszán elkezdődött Szlovákiában, a Peugeot tegnap megjelent sajtóközleménye szerint az első vevők az Egyesült Királyságban csak 2020 elején vehetik át az autót. Sajnos Kelet Európa általában nem a gyártók listájának elején szerepel, így korábbi átvételben Magyarországon sem reménykedhetünk. A 2020-as szállítási határidő mellett a sajtóközleményből megismerhetjük a négyféle felszereltségi szintet és azok angol árát. Nagyon fontos, hogy a lenti árakból már levonták a 3500 Font állami támogatást. A legalacsonyabb Active felszereltség 16 hüvelykes acél keréktárcsákat, aktív biztonsági fékrendszert gyalogos érzékelővel, elektromos és fűthető tükröket, LED-es nappali menetfényt tartalmaz. Az elektromos változat esetén már ez a szint is tartalmazza az előfűtési funkcióval rendelkező automatikus légkondicionálót. Az e-208 Active induló ára 25 050 Font. Az Allure felszereltségű e-208 ára 26 250 Fonttól indul. Az Allure modellek 16 hüvelykes könnyűfém keréktárcsákat, fényes fekete B oszlopot, bőrhatású üléseket, konfigurálható PEUGEOT 3D i-Cockpit® műszerfalat és 3D head-up kijelzőt kapnak. A GT Line modellek első és hátsó parkoló érzékelőkkel és 180°-os tolatókamerával rendelkeznek. Ennél a felszereltségnél már az elektromos változat is 17 hüvelykes kerekeket kap, az aktív biztonsági fékrendszert ellátják éjszakai funkcióval, amely megkönnyíti a kerékpárosok és gyalogosok észlelését. A biztonságot szolgálják a LED fényszórók is. Ez a szint kiegészítő stíluselemeket is kap, például fényes fekete kerékív toldatokat és Diamond Black tetőt. A felszereltséggel járó krómozott iker kipufogóvégekről az elektromos változatot választóknak sajnos le kell mondni. A GT Line szint kezdő ára 28 100 Font. A legmagasabb, GT felszereltség kizárólag elektromos változatban érhető el 29 650 Fonttól. Ezek az autók teljesen automatizált parkolássegítő rendszert, adaptív sebességtartó automatikát Stop & Go funkcióval, sávtartó segédet és holttér figyelő funkciókat tartalmaznak. A GT modellek belsejében szürke Alcantara® bőr kárpit és fűtött első ülések növelik a vásárlók kényelmét, valamint nagyobb 10 hüvelykes kapacitív színes érintőképernyőt is tartalmaz 3D navigációval. Az e-208 modelleknél három vezetési módból lehet választani: Sport, Normal és Eco. Az elektromos 100 kW teljesítményű villámtöltővel 30 perc alatt 80%-ra tölthető. Az elektromos változat egyedi megkülönböztető stíluselemeket kap, például színre fújt kockás első hűtőrács, az egyedi e-jelzést a C-oszlopon, valamint olyan típusjelző oroszlánt, amely különböző szögekből megváltoztatja a színét. A Peugeot javasolja a fali töltő használatát, amivel az alapfelszereltségként mellékelt töltőkábellel a jármű 7,5 óra alatt feltölthető egy 7 kW teljesítményű töltési pontról. A tulajdonosok letölthetik a MyPeugeot alkalmazást, amivel távolról ellenőrizhetik a jármű töltöttségi szintjét, vezérelhetik a klímaberendezést, így előfűthetik vagy előhűthetik az autót. Az Egyesült Királyságban a Peugeot a bevezető időszakban ingyenesen biztosítja a „Charging Pass” szolgáltatást, amivel az autósok ingyenesen használhatnak a fizetős töltőpontok egy részét is. 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 Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!