PGEgaHJlZj0iaHR0cHM6Ly93d3cua2lhLmNvbS9odS92YXNhcmxhcy9hamFubGF0b2svZXYtMjAyNC8/dXRtX3NvdXJjZT12aWxsYW55YXV0b3NvayZ1dG1fbWVkaXVtPWxlYWRiYW5uZXImdXRtX2NhbXBhaWduPXZpbGxhbnlhdXRvc29rMjAyNSZ1dG1faWQ9dmlsbGFueWF1dG9zb2syMDI1JnV0bV9jb250ZW50PWFsbGFtaXRhbW9nYXRhcyIgb25jbGljaz0iamF2YXNjcmlwdDp3aW5kb3cub3BlbignaHR0cHM6Ly93d3cua2lhLmNvbS9odS92YXNhcmxhcy9hamFubGF0b2svZXYtMjAyNC8/dXRtX3NvdXJjZT12aWxsYW55YXV0b3NvayZ1dG1fbWVkaXVtPWxlYWRiYW5uZXImdXRtX2NhbXBhaWduPXZpbGxhbnlhdXRvc29rMjAyNSZ1dG1faWQ9dmlsbGFueWF1dG9zb2syMDI1JnV0bV9jb250ZW50PWFsbGFtaXRhbW9nYXRhcycsICdfYmxhbmsnLCAnbm9vcGVuZXInKTsgcmV0dXJuIGZhbHNlOyI+PHBpY3R1cmU+PHNvdXJjZSBzcmNzZXQ9Imh0dHBzOi8vdmlsbGFueWF1dG9zb2suaHUvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzLzIwMjUvMDYva2lhLWV2LXJhbmdlLTYwMHg1MDAtMDYxOC5wbmciIG1lZGlhPSIobWF4LXdpZHRoOiA3MDBweCkiPjxzb3VyY2Ugc3Jjc2V0PSJodHRwczovL3ZpbGxhbnlhdXRvc29rLmh1L3dwLWNvbnRlbnQvdXBsb2Fkcy8yMDI1LzA2L2tpYS1ldi1yYW5nZS0xMzAweDYwMC0wNjE4LnBuZyIgbWVkaWE9IihtaW4td2lkdGg6IDcwMHB4KSI+PGltZyBzcmM9Imh0dHBzOi8vdmlsbGFueWF1dG9zb2suaHUvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzLzIwMjUvMDYva2lhLWV2LXJhbmdlLTEzMDB4NjAwLTA2MTgucG5nIiBhbHQ9IiI+PC9waWN0dXJlPjwvYT4= Hihetetlen izgalommal zárult az első EcoGP futam ma a Hungaroringen. Az a leintésnél is biztos volt, hogy a magyar futamot egy magyar felállás, az Aracsi Mihály által vezetett Tesla Taxi csapat nyerte 117 megtett körrel, de a kiosztott büntetések miatt az összes többi csapat izgulhatott. A Live timing a verseny végén 116 megtett körrel a Zambelly + Thirring csapatot mutatta, a gond csak az volt, hogy az autó egyetlen cella feszültségének beesése miatt az utolsó körben a boxutca bejáratánál megállt, így saját lábán nem tudta befejezni a versenyt. A versenyszabályzat a pályán való lemerülést komolyan bünteti, így a csapattól az összesítésnél 5 kört elvettek. A rendkívül szoros verseny miatt a rendkívül peches csapat ezzel visszacsúszott a 6. helyre. Második helyre így a német Olli Dornisch csapat futott be 115 megtett körrel, a megosztott harmadik helyre pedig feljött a Villanyautósok csapata, amely egyben megnyerte a Renault Zoe kategória díjat is. A másik harmadik helyezett szintén 112 körrel a német Juchtaracing. A Villanyautósok mindössze öt körrel maradtak le a győzelemről. Az első, a második és a negyedik helyekre Tesla Model S-ek futottak be, aminek fényében különösen bravúros a Thuma Gábor, Dósa István és Szita Balint által vezetett Villanyautósok eredmenye. A verseny másik Zoeja a 8. helyre futott be 99 körrel. Az első hét helyen a Villanyautósokon kívül minden csapat Teslaval indult. Gratulálunk a csapatoknak! Antalóczy TiborA Villanyautósok.hu alapítója és főszerkesztője, e-mobilitás szakértő. 2014 óta elektromos autó használó, és külső tanácsadóként számtalan hazai elektromobilitási projekt aktív segítője. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!