Legurult a gyártósorról az első Mustang Mach-E elektromos SUV a Changan Ford közös vállalkozás csungkingi létesítményében Kínában. Ezt azt jelenti, hogy immár két létesítményben zajlik párhuzamosan a modell összeszerelése: az amerikai és európai fogyasztók számára Mexikóban, Ázsiába pedig Kínában gyártják a 2019-ben bemutatott villanyautót. A világ legnagyobb autópiacának vásárlói az év végén vehetik át a megrendelt járművüket. Az autót közvetlenül a Ford elektromos járművekre szakosított városi kereskedői hálózatán keresztül fogják forgalmazni, amelyből összesen 25 létesül országszerte a legnagyobb metropoliszokban az év végéig, a következő öt évben pedig 100 fölé bővül a számuk. A Mach-E előrendelése áprilisban kezdődött négy elérhető változattal. A legolcsóbb közülük a Standard Range RWD volt, melynek indulóárát 265.000 jüanra (kb. 12,8 millió forint) lőtte be a gyártó, és az egyetlen típus volt a kínálatban, mely jogosult volt a kínai elektromosautó-támogatásra. A Long Range Premium RWD, Long Range Premium AWD, valamint a GT First Edition AWD mind 300.000 jüanos támogatási limit fölé kerültek. Ám, hogy egy nagyobb hatótávú változatot is megvásárolhassanak a kínaiak állami támogatással, a Ford júliusban bemutatta az úgynevezett SE változatot 282.000 jüanért. Ez 105 kilométerrel nagyobb hatótávolságot (575 km), és 23 kW-tal nagyobb teljesítményt kínál az alap Standard Range RWD típusnál. Villámteszt: Mustang Mach-e Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!