A típusengedély kapcsán, tavaly novemberben a Smartnak be kellett nyújtania a Smart #3 hivatalos dokumentumait és méreteit is a kínai ipari minisztériumhoz – ezek az anyagok pedig nyilvánosak, így a képek is bejárták a sajtót, mi is megmutattuk őket. Kiszivárgott képeken a Smart új szabadidő-autója 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 Hogy ezek után mi értelme az álcázásnak, azt nem tudjuk, de most maga a gyártó szellőztette meg a csíkosra matricázott autó képeit, hogy kicsit felkeltse az érdeklődést az április premier előtt. A legnagyobb Smart A márka eredtileg 1994-ben jött létre a Swatch óragyártó és a Mercedes-Benz közös gyermekeként, és kifejezetten városi miniautók gyártását célozta meg, a ma már ikonikus kis kétülésessel, amely a Mercedesek biztonságát ígérte, újfajta szendvicsszerkezetű felépítésével. A partnerség azonban hamar szertefoszlott, így a márka végül a német autógyártóra maradt, amíg 2019-ben nem szállt be a boltba a Geely kínai autómárka, amely a Volvo és a Polestar tulajdonosa is. A márka már lépett egy nagyot 2019-ben majd 2020-ban, amikor előbb a tengerentúlon, majd Európában is teljesen elektromos hajtásra váltott. A Geely partnerség jegyében azonban ennél nagyobb döntés is született, megszüntették ugyanis az összes eddigi modellt, és teljesen új palettával álltak elő. Smart #3 A négyszemélyes Forfour gyártása 2021 decemberében állt le, a kétszemélyes Fortwo modellre pedig most zárulnak a rendelések, és 2024-ig igyekeznek az összes beérkezett igényt ki is elégíteni, mielőtt végleg leáll az üzem. Az első új modell a Smart #1 már be is mutatkozott, és 41.500 eurótól vásárolható meg pár kiemelt európai piacon. A 4,27 méteres crossover azonban nem az egyedüli modell lesz a kínálatban, úgy hírlik az április sanghaji autókiállításon mutatják be az ennél eggyel nagyobb, 4,4-4,5 méteres Smart #3-at. Smart #3 Smart #3 Ez a típus is az SUV trendet követi és az egyik legnépszerűbb méretkategóriában indul versenybe, de úgy néz ki, nyolc centivel alacsonyabb lesz mint a #1. Smart #3 Természetesen a márka továbbra is csak tisztán elektromos autókat hoz forgalomba. 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 Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!