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 Pantográffal is tölthető csuklós, tisztán elektromos BYD autóbuszt tesztel az MVK Zrt május 29-től június közepéig. Az utasok díjmentesen próbálhatják ki a járművet. Fotó: MVK Zrt. / Facebook Egy BYD eBus B18 típusú, 18,75 méter hosszú, 511 kWh összkapacitású lítium-vasfoszfát (LFP) akkumulátorcsomaggal felszerelt járművet tesztelnek Miskolcon. A tesztjármű akkumulátora a szokásos bedugható CCS csatlakozó mellett pantográfos megoldással is tölthető. Fotó: MVK Zrt. / Facebook A buszt a BYD saját fejlesztésű, egyenként 150 kW csúcsteljesítményű kerékagy-motorjai hajtják, melyeket a hátsó kocsitestben helyeztek el, azaz a jármű tolócsuklós kialakítású. Fotó: MVK Zrt. / Facebook Az első Magyarországon gyártott csuklós BYD autóbusz felszereltsége magasnak mondható: a hagyományos külső visszapillantó tükrök helyett kamerás megoldás, valamint szintén kameraalapú holttérfigyelő rendszer segíti a biztonságos közlekedést, az utastér java része pedig 2+2 soros üléselrendezéssel rendelkezik. Az utasok minőségérzetét fahatású padlóburkolat és kapaszkodók növelik. A jármű menetrendje az MVK Zrt. honlapján olvasható. Miskolc csuklós elektromos buszokkal is tervezi bővíteni buszflottáját, mivel hidrogén üzemanyagcellás busz mellett a város szóló- és csuklós akkumulátoros járművekre is pályázott. A hidrogénbusz mellett szóló és csuklós elektromos buszokat is vásárol Miskolc Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!