Új fotókat tett közzé hamarosan debütáló tisztán elektromos terepjárójáról a JLR. A Range Rover Electric jelenleg az extrém tesztprogramját futja az Egyesült Arab Emírségekben, ahol 50°C-ot meghaladó forrósággal és homokdűnékkel kell megküzdeniük a prototípusoknak. Az extrém éghajlati- és talajviszonyok között történő tesztelésre jellemzően az új járművek fejlesztési programjának végén kerül sor, s azt a célt szolgálja, hogy a mérnökök felmérjék a hajtáslánc és futómű teljesítményét és viselkedését a lehető legdurvább körülmények között.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 Az autógyártók előszeretettel használják az ilyen teszteket marketingcélokra is, ám általában ilyenkor még csak álcázott példányokat mutogatnak, a JLR azonban már áprilisban, a zord téli tesztek során sem takargatta villanyautóját. Ennek valószínűleg az is lehet az oka, hogy az elektromos változat megjelenése alig különbözik a hagyományos hajtású testvérétől. Fotókon a hamarosan debütáló Range Rover Electric A gyártó elmondta, hogy a sivatagi tesztelés során kiemelt hangsúlyt kapott a speciálisan kifejlesztett kipörgésgátló és a hőkezelési rendszerek, amelyek kiválóan teljesítettek, még az olyan megerőltető feladatok során is, mint a finom homokos emelkedőn felfelé futott 100 méteres sprintek. Az elektromos SUV teljesítménye azonos szinten van a belső égésű motoros változatokéval, sőt, egyes esetekben akár felül is múlja azt, számos új funkció bevezetésének köszönhetően – teszi hozzá a JLR. A Range Rover Electric új intelligens nyomatékszabályozási rendszere például a kerékcsúszás kezelésének feladatát közvetlenül az egyes elektromos hajtásvezérlő egységekre osztja, így az egyes kerekek nyomaték-reakcióidejét körülbelül 100 ezredmásodpercről egészen 1 ezredmásodpercre csökkenti. Műszaki adatokat egyelőre nem osztott meg a vállalat, és a premier pontos időpontját sem tudni, de a vásárlói rendelések leadására majd csak a jövő évben lesz lehetőség. 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 Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!