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 A BMW M tegnap közzétette a legelső hivatalos fotókat a fejlesztés alatt álló elektromos M3-as modelljéről, mely a vállalat ígéretei szerint új szintre emeli a vezetési dinamikát. Hogy ez valóban így lesz-e, azt viszont majd csak évek múlva tudhatjuk meg. Az M3 várhatóan valamikor 2027 körül jelenik meg a Neue Klasse 3-as sorozat sportosabb változataként, ám ez nem akadályozta meg a motorsport divíziót abban, hogy már most elkezdje csepegtetni az információmorzsákat a rajongóknak. A cég egy videósorozatban mutatja be, hogyan kapcsolódik össze a BMW M és az elektromobilitás, ennek első részben pedig egy i4 M50-alapú prototípus is felbukkan, amelyben az M3 következő generációs hajtásláncát tesztelik. Bár a műszaki részlet egyelőre kevés, az már ismeretes, hogy a BMW M részleg legelső önálló elektromos autójának csúcsverziója négymotoros hajtásrendszert kap, s ez teljesen új lehetőségeket nyit meg a gyártó előtt. A villanymotorok teljesítménye és nyomatéka ezredmásodperceken belül olyan pontossággal szabályozható, amely a hagyományos hajtásrendszerekkel elérhetetlen – magyarázza a vállalat. A híresztelések szerint az alapmodell teljesítménye 670 lóerő körül várható, míg a csúcsmodell teljesítménye akár az 1300 lóerőt is elérheti. Az M3-ról készült fotók egyelőre csupán egy álcázott prototípust mutatnak, de az M-es BMW-kre jellemző kiszélesített kerékívek, agresszívebb lökhárítók, és megnagyobbított féktárcsák így is kivehetők. Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!