Február elején megírtuk, hogy milyen problémák voltak az első LFP akkuval szállított kínai Model 3 SR+ példányokkal Európában, majd a hónap végére érkezett egy frissítés, és az első német teszt szerint összeszedte magát a technika. Igaz, amikor a németek újra tesztelték az autót épp kellemes 15-20 fok körül volt a hőmérséklet, míg az eredeti, nagy port kavart próbánál fagypont körül jártunk. Most végre már részletes magyar teszt is van a javításról – kitől mástól, mint TeslaMastertől. Druszám ráadásul a legeslegfrissebb szoftverrel tesztelt, amit gyakorlatilag a próba előtt pár perccel telepített, és direkt megvárta, míg ismét lesz egy hideg éjszaka, így ő 0-1 fok körül végezte a méréseket. Nagyon lelövöm a poént, ha elárulom, hogy a kínai LFP cella nemcsak, hogy megjavult,de megverte a nevadai Gigafactory aksiját is? Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!