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 Megkezdődött a Nevo E07 elektromos autómodell értékesítése Kínában, melynek különlegessége, hogy gombnyomásra változtatja alakját SUV és pickup között. Ez pedig egy igencsak vonzó tulajdonság lehet azon vásárlók körében, akik a helyi szabályozást megkerülve akarják a plató által nyújtott plusz praktikusságot és sokoldalúságot élvezni az autójukban. A kínai CnEVPost hírportál hívta fel a figyelmet arra, hogy a pickupokat Kínában a könnyű haszongépjárművek kategóriájába sorolják, ami számos megkötést jelent a személyautókkal szemben. A Nevo E07 azonban papíron SUV, azaz személygépjárműként regisztrálják, miközben a vásárlók platós kisteherautóként is használhatják. A Changan autógyártó csoporthoz tartozó márka újdonságának természetesen megvannak a maga korlátai, mindössze 300 kilogram a teherbírása, így aligha használható teljes értékű pickupként, ám azoknak, akik nagy méretű tárgyakat, például munkafelszerelést vagy kerékpárokat kívánnak szállítani, jól fog jönni a nyitott raktér. A Nevo egyébként azt állítja, hogy övé az első alakváltó SUV tömeggyártásban – tanulmányként viszont láthattunk már ilyet: az Audi activesphere hasonló funkcióval volt felszerelve. Gombnyomásra növeszt platót az Audi új különlegessége A Nevo E07 többféle tisztán elektromos hajtáslánc-konfigurációban kerül piacra, LFP és NMC kémiás akkumulátorral egyaránt rendelhető, legnagyobb elérhető hatótávolsága 651 km a kínai CLTC szabvány szerint. Emellett benzinmotoros hatótávnövelt verziókban is megjelent, így teli tankkal és teli aksival akár 1130 kilométerre is elgurulhat. Legolcsóbban 199.900 jüan ellenében vihetik haza a vásárlók, ez mintegy 10,5 millió forintnak felel meg, a legnagyobb tudású tisztán elektromos típusért viszont már átszámítva körülbelül 16,8 millió forintot kér a gyártó. PGEgaHJlZj0iaHR0cHM6Ly93d3cudm9sdGllLmV1Lz91dG1fc291cmNlPXZpbGxhbnlhdXRvc29rJnV0bV9tZWRpdW09ZWxla3Ryb21vc2F1dG8mdXRtX2NhbXBhaWduPXJvdmF0IiBvbmNsaWNrPSJqYXZhc2NyaXB0OndpbmRvdy5vcGVuKCdodHRwczovL3d3dy52b2x0aWUuZXUvP3V0bV9zb3VyY2U9dmlsbGFueWF1dG9zb2smdXRtX21lZGl1bT1lbGVrdHJvbW9zYXV0byZ1dG1fY2FtcGFpZ249cm92YXQnLCAnX2JsYW5rJywgJ25vb3BlbmVyJyk7IHJldHVybiBmYWxzZTsiPjxwaWN0dXJlPjxzb3VyY2Ugc3Jjc2V0PSJodHRwczovL3ZpbGxhbnlhdXRvc29rLmh1L3dwLWNvbnRlbnQvdXBsb2Fkcy8yMDI0LzA1L3ZvbHRpZS1lbGVrcmF1dG8tMjAyNC0wOS0wMi5qcGciIG1lZGlhPSIobWluLXdpZHRoOiA3MDBweCkiPjxpbWcgc3JjPSJodHRwczovL3ZpbGxhbnlhdXRvc29rLmh1L3dwLWNvbnRlbnQvdXBsb2Fkcy8yMDI0LzA1L3ZvbHRpZS1lbGVrcmF1dG8tMjAyNC0wOS0wMi5qcGciIGFsdD0iIj48L3BpY3R1cmU+PC9hPg== Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!