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 Megkezdődött a Nevo E07 elektromos autómodell értékesítése Kínában, melynek különlegessége, hogy gombnyomásra változtatja alakját SUV és pickup között. Ez pedig egy igencsak vonzó tulajdonság lehet azon vásárlók körében, akik a helyi szabályozást megkerülve akarják a plató által nyújtott plusz praktikusságot és sokoldalúságot élvezni az autójukban. A kínai CnEVPost hírportál hívta fel a figyelmet arra, hogy a pickupokat Kínában a könnyű haszongépjárművek kategóriájába sorolják, ami számos megkötést jelent a személyautókkal szemben. A Nevo E07 azonban papíron SUV, azaz személygépjárműként regisztrálják, miközben a vásárlók platós kisteherautóként is használhatják. A Changan autógyártó csoporthoz tartozó márka újdonságának természetesen megvannak a maga korlátai, mindössze 300 kilogram a teherbírása, így aligha használható teljes értékű pickupként, ám azoknak, akik nagy méretű tárgyakat, például munkafelszerelést vagy kerékpárokat kívánnak szállítani, jól fog jönni a nyitott raktér. A Nevo egyébként azt állítja, hogy övé az első alakváltó SUV tömeggyártásban – tanulmányként viszont láthattunk már ilyet: az Audi activesphere hasonló funkcióval volt felszerelve. Gombnyomásra növeszt platót az Audi új különlegessége A Nevo E07 többféle tisztán elektromos hajtáslánc-konfigurációban kerül piacra, LFP és NMC kémiás akkumulátorral egyaránt rendelhető, legnagyobb elérhető hatótávolsága 651 km a kínai CLTC szabvány szerint. Emellett benzinmotoros hatótávnövelt verziókban is megjelent, így teli tankkal és teli aksival akár 1130 kilométerre is elgurulhat. Legolcsóbban 199.900 jüan ellenében vihetik haza a vásárlók, ez mintegy 10,5 millió forintnak felel meg, a legnagyobb tudású tisztán elektromos típusért viszont már átszámítva körülbelül 16,8 millió forintot kér a gyártó. 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 Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!