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 Másfél hete elindult a Volkswagen ID.3-ak gyártása, így eljött az idő, hogy az ID.3 1st modell előrendeléssel rendelkező leendő tulajdonosok elkezdjenek gondolkodni azon, hogy milyen felszereltségi szinttel szeretnék megrendelni az autójukat. Az előleget is befizető tulajdonosokat a Volkswagen egy e-mailben értesítette a Magyarországon is elérhető változatokról. Hazánkra 80 darabot osztott a gyártó, ami nyáron néhány óra alatt gazdára is talált. Ezek mind különleges 1st modell változatok lesznek, amit később nem lehet már rendelni. Minden ID.3 1ST modell közös jellemzője: 58 kWh-s akkumulátor, amely akár 420 km-es hatótávolságot is biztosít a WLTP2 szerint Kiemelkedő, 100 kW-os (DC), illetve 11 kW-os (AC) töltési teljesítmény Play & Pause pedálok, valamint további dizájnelemek a belső térben és a jármű külsején egyaránt Fűtött, bőrborítású multifunkciós kormánykerék Fűtött első ülések DAB+ rádió és App-Connect „Discover Pro” navigációs rendszer „Streaming & Internet” funkcióval Hello ID. hangvezérlés angol nyelven Vezetéstámogató rendszerek Töltőkábel Nincs hőszivattyú Az autó egyelőre fehér, világos szürke, sötét szürke és zöld színben lesz rendelhető, és a belsőnél is két opció közül lehet majd választani. A Volkswagen ID.3 1st modell Magyarországon kétféle változatban lesz elérhető: ID.3 1ST Plus – A stílusteremtő A magas szériafelszereltségű modellt többek között további dizájnelemek teszik még inkább vonzóvá az ID.3 1ST Plus kivitel esetében. A Plus kivitel főbb szériafelszereltsége: 19 colos „Andoya” könnyűfém kerekek Sötétített hátsó és oldalsó ablakok „Art Velour” dizájnülések komfortcsomaggal „Silver” külső stíluscsomag Fényszórócsomag (IQ.Light – LED-Mátrix fényszórók, LED háttérvilágítás és kiterjesztett külső világítás) Welcome ajándékcsomag („Keyless Advanced” és megvilágított ajtónyitók) „Rear View” tolatókamera Magyarországon még nem forgalmazható a modell, ezért hivatalos hazai ára sincs. A németországi ár tájékoztató jelleggel: kevesebb mint 46 000 € (kedvezmények levonása előtt). ID.3 1ST Max – A hightech all-in Az ID.3 1ST Max modellt a Volkswagen a prémium anyagválasztással és a hightech felszereltséggel jellemzi. A Max változat főbb szériafelszereltsége a Plus változatnál felsoroltakon felül: 20 colos „Sanya” könnyűfém kerekek Fedélzeti infotainment rendszer kiterjesztett valósággal (AR) rendelkező szélvédő-kijelzővel Panoráma csúsztatható/dönthető üvegtető „Beats” prémium hangrendszer „Travel Assist” vezetéstámogató rendszer „Lane Assist” sávtartást segítő rendszer „Side Assist” sávváltást segítő rendszer „Emergency Assist” vészhelyzet-asszisztens Kényelmes ülések állítható deréktámasszal és masszázsfunkcióval „Comfort” mobiltelefonos kezelőfelület induktív töltőfunkcióval Magyarországon még nem forgalmazható a modell, ezért hivatalos hazai ára sincs. A németországi ár tájékoztató jelleggel: kevesebb mint 50 000 € (kedvezmények levonása előtt). 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 Antalóczy TiborA Villanyautósok.hu alapítója és főszerkesztője, e-mobilitás szakértő. 2014 óta elektromos autó használó, és külső tanácsadóként számtalan hazai elektromobilitási projekt aktív segítője. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!