Kia Business Solutions Ecosystem – komplex üzleti szolgáltatáscsomagot mutatott be a dél-koreai gyártó
PGEgaHJlZj0iaHR0cHM6Ly93d3cua2lhLmNvbS9odS9wYnYvdmVoaWNsZXMvcHY1LWNhcmdvL2JlbXV0YXRvLz91dG1fc291cmNlPXZpbGxhbnlhdXRvc29rJnV0bV9jYW1wYWlnbj1wdjV2aWxsYW55YXV0b3NvayIgb25jbGljaz0iamF2YXNjcmlwdDp3aW5kb3cub3BlbignaHR0cHM6Ly93d3cua2lhLmNvbS9odS9wYnYvdmVoaWNsZXMvcHY1LWNhcmdvL2JlbXV0YXRvLz91dG1fc291cmNlPXZpbGxhbnlhdXRvc29rJnV0bV9jYW1wYWlnbj1wdjV2aWxsYW55YXV0b3NvaycsICdfYmxhbmsnLCAnbm9vcGVuZXInKTsgcmV0dXJuIGZhbHNlOyI+PHBpY3R1cmU+PHNvdXJjZSBzcmNzZXQ9Imh0dHBzOi8vdmlsbGFueWF1dG9zb2suaHUvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzLzIwMjUvMTIva2lhLXB2NS1jYXJnby1kZWMtNjAweDUwMC0yMDI1LTEyLTA4LmpwZyIgbWVkaWE9IihtYXgtd2lkdGg6IDcwMHB4KSI+PHNvdXJjZSBzcmNzZXQ9Imh0dHBzOi8vdmlsbGFueWF1dG9zb2suaHUvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzLzIwMjUvMTIva2lhLXB2NS1jYXJnby1kZWMtMTMwMHg2MDAtMjAyNS0xMi0wOC5qcGciIG1lZGlhPSIobWluLXdpZHRoOiA3MDBweCkiPjxpbWcgc3JjPSJodHRwczovL3ZpbGxhbnlhdXRvc29rLmh1L3dwLWNvbnRlbnQvdXBsb2Fkcy8yMDI1LzEyL2tpYS1wdjUtY2FyZ28tZGVjLTEzMDB4NjAwLTIwMjUtMTItMDguanBnIiBhbHQ9IiI+PC9waWN0dXJlPjwvYT4= Európában is bemutatkozott a Xiaomi legújabb elektromos autója, az SU7 Ultra névre keresztelt bivalyerős bestia – ez a legelső alkalom, hogy a jármű Kínán kívül is közönség elé áll. A március 3. és 6. között megrendezett barcelonai MWC 2025 (Mobil Világkongresszus) eseményen William Lu, a Xiaomi Group elnöke azt is elárulta, mikor kezdheti meg modelljeik értékesítését a márka a tengerentúlon. Forrás: Xiaomi/Weibo Mint korábban beszámoltunk róla, a Xiaomi már felállított egy munkacsoportot, amely a villanyautóinak exportlehetőségeit vizsgálja, és a lehetséges célpiacok között szerepel Európa is. Ennek kapcsán eddig csupán olyan nyilatkozatokat hallhattunk, hogy még 2030 előtt piacra lépne a vállalat, de most jóval konkrétabb infót osztottak meg: a cél, hogy már 2027-re megjelenjenek a kontinensen. Forrás: Xiaomi/Weibo Lu hangsúlyozta, hogy a fő prioritás egyelőre a kínai piacon való erősödés, úgy véli ugyanis, hogy a sikeres globális terjeszkedéshez elengedhetetlen a stabil piaci helyzet Kínában. Hozzátette, hogy annak ellenére, hogy elemzők és kritikusok szerint túl későn robbantak be az elektromosautó-piacra, szerinte az SU7 sportszedánnal és az Ultra változattal nagyon erős alapot sikerült kiépíteni. Tolonganak az emberek, hogy láthassák a Xiaomi autóját Ezt pedig az eladások is alátámasztják: az SU7 tavaly márciusban jelent meg, azóta több mint 180.000 példányt adott át a vállalat a vásárlóknak. Február az ötödik hónap volt zsinórban, amikor a havi kiszállítások meghaladták a 20.000 darabot. 1526 lóerős teljesítményével és átszámítva körülbelül 28 millió forintos árával az SU7 Ultra sokkal inkább rétegautó, ennek ellenére döbbenetes rajtot vett: az idei évre tervezett darabszámot, 10.000 példányt mindössze két óra alatt megrendelték a vásárlók. Az első példányok kiszállítása már el is kezdődött. Piacon a Xiaomi új villanyautója, ezrek ugrottak rá rögtön Címlapkép forrása: Xiaomi/Weibo 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 Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!