Kia Business Solutions Ecosystem – komplex üzleti szolgáltatáscsomagot mutatott be a dél-koreai gyártó
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 A korábbi ígéretekhez híven még az év vége előtt kézhez kaphatják autójukat azok, akik megrendelték a Polestar legelső modelljét, ugyanis a Volvo teljesítmény-alapú járműveit tömörítő divízióból két évvel ezelőtt önállósult autómárka a mai napon bejelentette legelső gyártólétesítményének megnyitását és a Polestar 1 gyártásának elindulását. A csengtui Polestar Production Centre munkásai három esztendőn keresztül, évi 500 darab Polestar 1 szénszálas karosszériája alá szerelik be a plug-in hibrid meghajtást, az elkészült autók pedig nemcsak Kínába, hanem az exportpiacokra is innen indulnak. Annak érdekében, hogy a kínai létesítményben a prémium autóknál elvárt minőségben történjen a termelés, a Polestar kizárólag legalább 10 év tapasztalattal rendelkező minőségellenőröket alkalmaz, akik a legszigorúbb iparági követelmények szerint felügyelik a folyamatot. A Polestar 1 szülőháza egyébként könnyedén versenybe szállhatna a legmenőbb autógyár címért, hiszen a legmodernebb technológiák mellett a környezetbarát tervezési szempontok is érvényesültek, így a létesítmény az arany fokozatú LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) bizonyítványt is megkapja az év vége előtt. A tucatterméknek semmiképp sem nevezhető elektromos autó a vártnál jóval magasabb árról, mintegy 155 000 euróról indul, ám cserébe egy igencsak egyedi masinát kapnak a megrendelők: ugyan a Polestar 1 a Volvo technológiáját használja, a 441 kW jóval több, mint amit a svédek többi PHEV modellje képes produkálni, a 150 kilométeres tisztán elektromos hatótáv pedig alaposan felülmúlja mindazt, amit eddig a konnektoros hibrideknél láttunk. Két évvel ezelőtti bemutatójakor a kupé hatalmas sikert aratott, leginkább a Volvo S90-estől kölcsönzött dizájnelemeket is felmutató formája miatt, ám a Polestarnak komolyabb tervei is vannak a limitált szériás hibridek gyártásánál: a következő modelljei már kizárólag tisztán elektromos meghajtással érkeznek, nem titkoltan a Teslától való piacszerzési szándékkal. A Polestar 2 azonban már nem ebben az épületben készül majd, hanem a mintegy 2000 kilométerre fekvő Luqiaoban, 2020 elejétől. A Polestar 1 három évig tartó gyártása után aztán felszabadul a kapacitás, és tisztán elektromos autók is épülhetnek a különleges létesítményben. 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 Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!