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 Június 30-án ë-C4 néven mutatkozik be egy digitális prezentációban a Citroën C4 Cactus utódjaként érkező új C4 tisztán elektromos változata – jelentette be a francia autógyártó Twitteren. A villanyautó ez idáig nem sok említésnek örvendhetett a hírekben, pedig ez lesz a márka első olyan teljesen kibocsátásmentes személyautója, amire már tényleg tömegek kaphatják fel a fejüket – a Mitsubishi i-MiEV-ből átmárkázott C-Zero bármennyire is gazdaságos opció a városon belüli utazásra, a legtöbben nem épp egy ilyen apróságot képzelnek el autónak. New Citroën ë-C4 – 100% Ëlectric. World premiere 30 June. Stay connected 📆⚡️ #CitroënË_C4 #ËlectricForAll #OpenTheWay #Comfort pic.twitter.com/U2WjxUTEdq — Citroën (@Citroen) June 9, 2020 Linda Jackson vezérigazgató korábbi kommentjeiből tudjuk, hogy az ë-C4 a PSA Csoport közös technológiáját használja fel, így vélhetően ugyanaz a hajtáslánc kerül bele, ami a Peugeot e-208-ban is dolgozik. Ez 136 lóerőt és egy 50 kWh-s akkumulátort jelent a CMP padlólemezen, mintegy 310 kilométeres hatótávval, de a rugalmas rendszernek köszönhetően ezen akár fejleszthetett is a Citroën. Tisztán elektromos meghajtást kaphat a Citroën C4 és C1 Az autó külső megjelenését illetően sok a találgatás. A gyártó azt ígéri, hogy egy teljesen új irányt visz a kompakt ferdehátúak szegmensébe, ami a kémfotók alapján egy átmenetet jelenthet a crossoverek világába. A Driving Electric hírportál viszont arra számít, hogy az autóból két karosszéria-változat is készül, egy hatchback, és egy SUV, csakúgy, mint a Peugeot e-208 és e-2008 esetében. A Citroën nem hagyja hátra a hagyományos meghajtású típusokat sem, ezek már szeptemberben az európai utakon lehetnek. 2025-re a márka kínálatában szereplő összes gépkocsi elérhető lesz konnektorról tölthetőként is, ennek az offenzívának az elindítója a plug-in hibrid C5 Aircross. Konnektorról tölthető terepjárót mutatott be a Citroën 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 Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!