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 Összesen 6320 darab elektromos meghajtású kisteherautóra adott le megrendelést a Pride Group Enterprises logisztikai vállalat a Workhorse járműgyártó csoportnak. Ez a legnagyobb egyszeri rendelés, ami ez idáig beérkezett az ohiói székhelyű céghez, és nem kizárt, hogy az ügyfelei által eddig megvásárolt tisztán villanyos tehergépjárművek száma együttesen sem éri el ezt a darabszámot, hiszen ez idáig néhány százas tételekért jelentkeztek be a csomagszállítással foglalkozó partnerek, köztük a UPS és a DHL. A Pride az amerikai és kanadai logisztikai központjainál is szolgálatba állítja a több ezer C-1000, és C-650 típusú elektromos furgonokat, így ez az első alkalom a Workhorse számára, hogy az Egyesült Államokon kívülre is szállít termékeiből. A vállalat a COVID-19 által sújtott tavalyi évben az eredetileg kitűzött 300-400 darabos gyártási számot sem tudta teljesíteni, ami azt jelenti, hogy 2021 júliusa és 2026 között a 2020-as termelés több mint 21-szeresét kell leszállítania a Pride-nak. A körülmények javulását feltételezve az idei évre 1800 darabos gyártást tervez a Workhorse, ami még mindig kevésnek hangzik a megrendeléshez képest, de hat év leforgása alatt ezt már jó eséllyel teljesíteni tudja majd a cég más ügyfeleinek igényeinek kielégítése mellett is. A Workhorse-nak egy meglehetősen zsúfolt mezőnyben kell helytállnia, utolsó kilométeres kiszállításhoz ugyanis számtalan járműgyártó kínál teljesen elektromos meghajtású kisteherautót – a két legismertebb start-up, a Rivian és az Arrival ráadásul jelentős támogatásnak is örvendhet olyan gigacégektől, mint az Amazon, vagy a Hyundai. Ennek oka leginkább abban rejlik, hogy a kis távolságú áruszállításhoz az elektromos hajtás minden más módszernél alkalmasabb, hiszen a járművek gyakran állnak meg és indulnak újra, olcsón karbantarthatók, nincs szükségük nagy hatótávolságra, nem tiltják ki őket a városközpontokból, az azonnali nyomaték segít a nagy tömegek mozgatásánál, és gond nélkül újratölthetők egy éjszaka leforgása alatt. 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 Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!