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 Lehet, hogy szegény kínaiakon akarja a Tesla behozni, hogy Magyarországon jelenleg ingyenes a villámtöltés a vállalat oszlopain. Persze valószínűbb, hogy tévedés történt. Forrás: cnevpost.com Tartsd meg az aprót, te… Elég csúnya hibába futott bele egy kínai Tesla-tulajdonos, ami leginkább arra emlékeztet, amikor szökőévente egy-egy magyar áramszolgáltató számlázóprogramja egy acélöntöde éves energiaszámlájával örvendeztet meg valami kisnyugdíjast. Emberünk a Weibo nevű kínai közösségi médián osztotta meg történetét, amit a cnevpost.com öltött számunkra értelmezhetőbb angol formába. A Model 3 tulajdonosa utoljára február 27-én használta 20 percig a Tesla saját villámtöltő-hálózatát, és ekkor még 2285 kilométernyi ingyenes töltés volt a számláján, amit korábban az ajánlási programmal gyűjtött. Március 5-én aztán nagyon meglepődött, amikor a kocsihoz tartozó alkalmazás arról tájékoztatta, hogy le van tiltva a Superchargerekről, mert amellett, hogy lenullázta az ingyenes kilométereit, még felhalmozott 3.846.306 jüan tartozást is. Ez nagyjából 221 millió és pár tízezer forint – de aprópénzzel nem foglalkozunk. A pórul járt teslás természetesen megkereste a gyártót, aki arról tájékoztatta, hegy egyes autóikon hibásan működik a fedélzeti rendszer, és dolgoznak a javításon. Valószínűleg az autógyártó sem gondolta komolyan, hogy ügyfelük húsz perc alatt 1.923.720 kWh-t töltött a 60 kWh-s akkuval szerelt autóba. A címlapfotó forrása: SCMP Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!