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 Júniusban nyílt napot tartott a BYTON, aminek keretében az érdeklődők betekinthettek a 800.000 négyzetméteres najnjingi gyárba. Az 1,4 milliárd eurós, Városligetnyi területű létesítmény építése még 2017. szeptemberében indult és hamarosan elkészül, a gyártósorokon jelenleg az utolsó simításokat végzik. Majdnem Városligetnyi területen a BYTON gyára. (fotó: BYTON) Ha minden a tervek szerint halad, akkor 2019. harmadik negyedévében már a tesztjármű gyártása zajlik majd a gyárban. A Constellium által készített alumínium akkumulátor házba a kínai CATL szállítja az akkumulátorokat. A dolgozók speciális képzést kapnak és az éles gyártást több hónapos próbaüzem előzi meg, mielőtt az egységek gyártása elindul az autók számára. A 335 hegesztőrobot már készen várja a termelést, de a festőüzem, présüzem is kész. A gyártó állítása szerint az automatizáltság a hegesztésnél 99 százalékos lesz. Hegesztőgépek végeláthatatlan sora a BYTON gyárban. (fotó: BYTON) Jelenleg több, mint 100 prototípus példány fut tesztpályákon és utakon világszerte, illetve különféle teszteknek van alávetve. Kiváló eredménnyel teljesítette az Euro NCAP és az IIHS 25% átfedésű ütközési tesztjét. BYTON M-Byte műszerfal 48 hüvelykes kijelzővel (fotó: BYTON) A BYTON Smart EV platformjára elsőként az M-Byte crossover épül, az acél-alumínium hibrid karosszériás villanyautó 45.000 dolláros kezdő árral kerül a vevőkhöz. A cégnek több kihelyezett részlege van, az Egyesült Államokban a Szilícium-völgyben készül az intelligens autó élményrendszer, mely a hatalmas kijelzőből, és több érintőképernyőből áll. Itt készül az önvezető rendszer és a teljes jármű integráció. A járműkoncepció és a formatervezés Münchenben készül, a központi telephely a kínai Najnjing. Az interaktív elektronikus rendszer a kínai Baidu OS-re épít, de 90 százalékban a BYTON-ra szabják. Lesz benne hangvezérlés, ezzel szabályozhatjuk a légkondicionálást, ablaknyitást, hangerőt, ablakok fényáteresztését és és az ígéretek szerint még sok mást is. A 48 hüvelykes képernyő kétharmadát a térkép teszi ki, biztonságosabbá téve a navigálást. Kartámasz, előtte érintőképernyő. (Fotó: BYTON) 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 Lenkei Péter Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!