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 A Peugeot márkamenedzsere, Jean-Philippe Imparato nyilatkozta, hogy a Peugeot 208 előrendeléseinek negyede az elektromos változatra érkezik, a gyártó azonban csak tíz százalékra számított. A nagyobb igények miatt a Peugeot azt ígéri, igény esetén bizonyos mértékben bővíteni tudják majd az e-208 gyártását. Az Automotive News Europe interjújában Imparato elmondta, hogy egyelőre korai lenne megmondani, hogy az elektromos változatból végül tényleg többet adnak-e majd el, mint eredetileg tervezték, elképzelhető ugyanis, hogy a nagyobb előrendelést csak az early adopterek lelkesedése okozza. Amennyiben a kereslet a továbbiakban is magas marad, a Peugeot az eredetileg tervezett 300 000 példányhoz képest 20%-kal növelni tudja majd a gyártást. A tisztán elektromos Peugeot 208 hivatalos bemutatója február végén volt, a részletek pedig a márciusi genfi autószalonon derültek ki. Az előrendelési lehetőség az Egyesült Királyságban áprilisban, Németországban pedig júniusban nyílt meg. A tervek szerint a szállítások 2019 végén kezdődnek majd. Az e-208 100 kW teljesítményű villanymotort kap, az 50 kWh kapacitású akkumulátor pedig 340 km hatótávot kínál (WLTP mérési ciklus szerint). Az autó gyorsulása 0-100 km/h sebességre 8,1 másodperc, a beépített fedélzeti töltő 11 kW AC töltést tesz lehetővé, a maximális DC töltési teljesítmény pedig 80 kW. Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!