A Ford is egyre inkább igyekszik biztosítani az akkumulátor ellátást az érkező elektromos modelljeihez. De az ankarai gyár valószínűleg nem a személyautókat célozza meg. Helyben készülhet A Ford és az LG (Energy Solution) a napokban jelentették be, hogy közös akkumulátorgyárat építenek a török főváros, Ankara közelében. A projektnek van egy harmadik szereplője is, mégpedig a Koç Holding, amely 60 éve a Ford partnere, és vegyesvállalatban az autógyártó haszongépjármű gyárát működteti Gölcük városában.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 Tavaly ebben a gyárban jártunk, és részletes beszámolót készítettünk arról, hogy készülnek a Ford teherautói: Így készülnek a Ford elektromos kisáruszállítói Az új akkugyár 2026-tól kezdhet majd termelni, és kezdetben évi 25, később akár 45 GWh kapacitás legyártására lesz alkalmas. A bejelentés kapcsán konkrét modellekről nem volt szó, inkább csak általánosságban beszéltek arról, hogy a vállalat 2035-re teljesen elektromossá kívánja tenni nemcsak személyautóit, de kishaszongépjárműveit is az európai piacon. Mégis, mivel az akkugyár 300-350 kilométerre lesz a Ford teherautógyártó központjától, nehéz másra gondolni, mint, hogy elsősorban ezekhez készülnek majd a török akkucellák. Elektromos teherautó teszt: Ford E-Transit Az LG és a Ford egyébként már egy ideje együtt dolgoznak, hiszen a koreai gyártó szállítja a Ford Mustang Mach-e celláit a lengyel üzeméből. Az autógyártó nemrég azt jelentette be, hogy az SUV hamarosan elérhető lesz LFP akkumulátorokkal is, ehhez pedig a kínai CATL lesz a partner. A Ford a kínai CATL-t választotta Amerika számára Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!