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 A Volkswagen Csoport harmadik negyedéves számai kapcsán már említettük, hogy az Audi egyre mélyebb gödörben van. Nem ez volt az első negyedév, amikor a prémium márka alulteljesítette az elvárásokat, de most már a veszteség határán mozognak. Lépni kell. 15 százalék Az év első kilenc hónapjában 11, az utolsó háromban 16 százalékkal csökkentek az Audi eladásai és a működési eredmény 1,2 milliárdról 100 millió euróra csökkent. A probléma súlyosságát fokozza, hogy egy olyan széles portfóliót lefedő gyártónál, mint a Volkswagen Csoport, a prémium márkáknak kell megkeresnie a pénz jelentős részét, hiszen az olcsóbb brandek csak pár százalékos nyereségrátával működnek. Most a német Manager Magazin információi szerint úgy döntött a cég vezetése, hogy a leányvállalatot fogyókúrára fogja, ami már nem csak a kétkezi munkásokat érinti. A fejlesztőgárda és a backoffice csapat 15 százalékát, mintegy 4500 embert küldhetnek el Németországban. Bár elvileg rájuk is vonatkozik a pár éve aláírt 2029-ig tartó leépítési tilalom, ezt az anyavállalat nemrég a Volkswagen márkánál is felrúgta, és ott 10-30 ezer fő közötti elbocsátási hullámról hallani – ki tudja ebből mennyi a fenyegetés, hogy legyen miből engedni a tárgyalások során. Megszületett a végső döntés az Audi brüsszeli gyárának ügyében Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!