Az óriáskijelzős M-Byte tisztán elektromos modelljével ismertté vált Byton a hét elején jelentette be, hogy megkapta a kereskedői és forgalmazói engedélyt Kalifornia államtól, így ott közvetlenül a vásárlóknak árulhat és adhat bérbe autókat a kínai gyártó, de online kereskedelem útján az Egyesült Államok többi államában is elérhetővé válnak járművei. A vállalat egy olyan értékesítési modellel próbálkozik, amire még nem volt példa az országban, és ami valahol félúton helyezkedik el a Tesla önálló üzleti modellje, és a hagyományos, kereskedésekre támaszkodó megoldás között, vélhetően így próbálva elkerülni a kaliforniai villanyautó-gyártó több államban is folyó jogi huzavonáit. A Byton rögzít minden egyes interakciót, amit a vásárlóival folytat – legyen szó szervizlátogatásról, telefonos érdeklődésről, illetve az autó használati szokásairól –, és amikor az ügyfél besétál a nagy amerikai kereskedésekkel együttműködve létrehozott Byton Place elnevezésű helyiségbe, a kínaiak arcfelismerő rendszerrel azonnal azonosítják az illetőt, és minden szükséges információt előhívnak a gyorsabb és zökkenőmentesebb ügyintézéshez.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 A Byton vásárlói ráadásul már most kaptak egy nagyon jó ajánlatot: az Electrify Americával való összefogásnak köszönhetően két éven keresztül ingyen tölthetnek a Volkswagen által alapított vállalat villámtöltőin (max. 30 perces töltési időig), valamint Level 2-es töltőberendezésein (legfeljebb 60 percig). Az M-Byte amerikai értékesítése 2021-ben kezdődik adók ás támogatás nélkül 45 000 dolláros indulóáron, ekkorra mintegy 3500 darab 150-350 kW-os villámtöltő várja majd országszerte több mint 800 helyszínen. Bár a töltők által kínált maximális teljesítményt nem fogja tudni kihasználni az M-Byte, a 150 kW-on fél óra alatt betölthető 240 kilométernyi energia sem fog senkit elriasztani a villanyautózástól egy hosszabb úton. A Byton ráadásul további együttműködéseket tervez különböző töltőhálózatok építőivel, így a vásárlók több mint 36 000 DC és AC töltőhöz férhetnek majd hozzá egyetlen Electrify America fiókkal. 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 Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!