Kia Business Solutions Ecosystem – komplex üzleti szolgáltatáscsomagot mutatott be a dél-koreai gyártó
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 A villanyautók környezeti lábnyomát a tiszta működés ellenére úgy lehet nagyon hatékonyan megnövelni, ha azt mondjuk, hogy 150 ezer km-enként kell bele újabb 80-100 kWh-nyi akkumulátor. Egyre több példa mutatja azonban, hogy az elektromos autók akkumulátorai zokszó nélkül kibírják ennek a többszörösét is. Az első Tesla a napokban érte el az 1 millió km-t, de van 750 ezer km-en túl lévő példány is. A mai adásban ez is téma volt. Ó, mennyire szereti a villanyautó ellenes média az amerikai hálaadást, amikor a lakosság 1/6 része kel útnak lényegében ugyanazon a napon, hogy meglátogassa a több száz km-re lakó rokonait. Ilyenkor akad két Supercharger állomás, ami annak ellenére sem győzi a forgalmat, hogy az egyiken 40 töltőoszlop található. Az okokról, a valós probléma méretéről és a Tesla megoldásáról beszélgettünk a Villanyórában. Tibor egy hétig Jaguar i-Pace-re cserélte a Leaf-jét, amiről elárult néhány dolgot még a részletes teszt megjelenése előtt. A Villanyóra ezen az oldalon túl egyre több olyan podcast platformon is elérhető, mint az iTunes, a Spotify, a Google Play Music / Google Podcasts, Player FM. Ha ezek valamelyikén szeretnétek hallgatni, akkor csak keressetek rá a Villanyóra szóra az applikációban. Ha egy pozitív értékeléssel tudnátok segíteni, hogy a Villanyóra híre a lehető legtöbb emberhez eljusson, azért nagyon hálásak lennénk. Szinte mindegyik applikáció kínál lehetőséget egy-egy podcast csatorna értékelésére. Antalóczy TiborA Villanyautósok.hu alapítója és főszerkesztője, e-mobilitás szakértő. 2014 óta elektromos autó használó, és külső tanácsadóként számtalan hazai elektromobilitási projekt aktív segítője. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!