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 Az év elején elkészült az idei új elektromos autó kínálatot, majd néhány hét múlva a használt autó kínálatot bemutató cikkünk, amelyeknél több hozzászólónak is feltűnt, hogy a Hyundai Kona talán az egyetlen olcsóbb modell a jelenlegi kínálatban, amely bizonyos szempontból versenyképes a jóval drágább elektromos autókkal is. Ha méretekben és anyagminőségben nem is, de hatótávban egyértelműen képes megszorongatni két-háromszor drágább autókat is. Bizonyára a Hyundai is pontosan tisztában van azzal, hogy milyen lehetőségeket nyit számára a Konával megszerzett rengeteg tapasztalat, de azt is pontosan tudják, hogy míg Európában és Ázsiában nagyon kedvelik a vásárlók a Hyundai Konát, addig az Egyesült Államokban kisebb a népszerűsége, igaz nem is forgalmazzák minden államban. A Volkswagen is rámutatott, hogy bizonyos kategóriákban (pl. kompakt ötajtós vagy kombi autók) annyira kicsi az igény, hogy nem feltétlenül érdemes ilyen típussal indítani az adott márka elektromos invázióját. A Genesis GV80 csak hagyományos hajtással rendelkezik, a GV70 kisebb és elektromos lesz A MotorTrend friss híréből úgy tűnik, hogy ez hamarosan megváltozhat. A Hyundai csoport fiatal prémium márkája, a Genesis neve alatt érkezhet ugyanis egy új elektromos SUV a kínálatba, amivel az USA piacán is komoly népszerűségre tehet szert a dél-koreai gyártó. Albert Biermann, a Hyundai csoport K+F vezetője is megerősítette, hogy szeretnének a Genesis palettáján akkumulátoros elektromos és hidrogén üzemanyagcellás modellt is kínálni, igaz egyelőre úgy érzik nincs okuk a sietségre. William Lee, a Genesis márka globális vezetője a MotorTrend érdeklődésére megerősítette, hogy a harmadik crossover modelljük jövőre érkezik, amely egy közepes méretű elektromos autó lesz, és egy új, elektromos platformra épül majd. A képen egy GV80 belső látható, de minőségben bizonyára a GV70 sem fog elmaradni Luc Donckerwolke, a Hyundai vezető tervezője újabb információmorzsát hullajtott el: az új GV70 modell nem egy kisebbre méretezett GV 80 lesz, hanem egyedi stílussal rendelkezik majd, természetesen a márka formanyelvét követve. A Genesis korábban azt kommunikálta, hogy 2021-re hat modelljük kerülhet piacra, melyek közül 3 szedán, 2 crossover és egy coupe kialakítású lehet. A terveken azonban a piaci trendeket és vásárlói igényeket látva módosítani fognak, a crossoverek javára. A gyártó tavaly a New York-ban megrendezett autókiállításon már bemutatott egy elektromos tanulmányautót, ez azonban nem a napjainkban egyre népszerűbb SUV kategóriában indult, hanem egy áramvonalas, érdekes megoldásokat felvonultató városi kisautó volt. 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 Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!