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
auto

Villanyóra #69 – Üldözik a füstösöket?

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

Most kivételesen nem hárman, hanem négyen, dr. Papp László kollégánk társaságában beszélgettünk a hét legfontosabb híreiről, eseményeiről. Megbeszéltük, hogy mikortól nem lehet majd belsőégésű motoros autókat venni és egyáltalán számít-e egy ilyen céldátum. Tibor és Balázs Mach-e nézőben jártak, de beszélgettünk az egyik versenytárs, az Audi Q4 magyar áráról is. Tibor tesztelt egy villany Mokkát, és elmélkedett kicsit a villanyautós állami pályázat egy furcsa kitételéről is. Végül, ha már körünkben volt Laci, az energia téma szakértője, kiveséztük mit lehet tudni az új napelemes/villanyfűtéses állami támogatásról, és elmondtuk, miért 100%, vagy akár 100% feletti a villanyfűtés hatékonysága.

Csatlakozz hozzánk!

A mai adás címlapfotóját Oláh Dániel készítette és tette ingyen elérhetővé az interneten – ez úton is köszönjük a remek képet!

PGEgaHJlZj0iaHR0cHM6Ly90cmFjay5hZGZvcm0ubmV0L0MvP2JuPTc5NDQ3NzA0IiBvbmNsaWNrPSJqYXZhc2NyaXB0OndpbmRvdy5vcGVuKCdodHRwczovL3RyYWNrLmFkZm9ybS5uZXQvQy8/Ym49Nzk0NDc3MDQnLCAnX2JsYW5rJywgJ25vb3BlbmVyJyk7IHJldHVybiBmYWxzZTsiPjxwaWN0dXJlPjxzb3VyY2Ugc3Jjc2V0PSJodHRwczovL3ZpbGxhbnlhdXRvc29rLmh1L3dwLWNvbnRlbnQvdXBsb2Fkcy8yMDI1LzAzL3Z3LWlkLTMtNC1zdGF0aWstYmFubmVyLWlkY3NhbGFkLTEyMDB4MTYwMC0yLmpwZyIgbWVkaWE9IihtaW4td2lkdGg6IDcwMHB4KSI+PGltZyBzcmM9Imh0dHBzOi8vdmlsbGFueWF1dG9zb2suaHUvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzLzIwMjUvMDMvdnctaWQtMy00LXN0YXRpay1iYW5uZXItaWRjc2FsYWQtMTIwMHgxNjAwLTIuanBnIiBhbHQ9IiI+PC9waWN0dXJlPjwvYT4gPGltZyBzcmM9Imh0dHBzOi8vdHJhY2suYWRmb3JtLm5ldC9hZGZzZXJ2ZS8/Ym49Nzk0NDc3MDQ7MXgxaW52PTE7c3JjdHlwZT0zO29yZD1bdGltZXN0YW1wXSIgYm9yZGVyPSIwIiB3aWR0aD0iMSIgaGVpZ2h0PSIxIi8+

A többi adáshoz hasonlóan a mostani villanyóra is elérhető videó formában is.

Időkódok

0:00​ Intro

3:26​ Üldözik a füstös autókat. Kell ez? Számít ez?

39:10​ Ford Mustang Mach-e bemutató.

49:42 Audi Q4 – ez az olcsó villany Audi?

53:52​ Opel Mokka-e teszt.

59:58​ Lehete-e kétszer igényelni villanyautó támogatást?

1:05:20 Új energetikai támogatás: pazarló a villanyfűtés és a napelem sem csökkenti a CO2-t – véli a környezetvédő.

A mai adásban szereplő témák írott anyagai:

A belsőégésű motorok vége?

https://villanyautosok.hu/2021/04/09/2030-az-ev-amikor-vegleg-elkoszonunk-a-fustos-autoktol/ https://villanyautosok.hu/2021/04/14/maris-uldozik-a-plug-in-hibrideket-europaban/ https://villanyautosok.hu/2021/03/11/kilenc-tagallam-keri-az-eu-tol-a-hagyomanyos-autok-betiltasat/ https://villanyautosok.hu/2021/04/13/a-budapestiek-is-tamogatjak-a-hagyomanyos-autok-betiltasat/ https://villanyautosok.hu/2021/04/10/ennyi-aramot-hasznalnak-fel-a-magyarorszagi-villanyautok/

Audi Q4:

https://villanyautosok.hu/2021/04/14/10-millioval-olcsobban-vehetunk-villany-audit-ime-a-q4-e-tron/

Opel Mokka-e teszt:

https://villanyautosok.hu/2021/04/12/villanyauto-teszt-opel-mokka-e/

Angliában ingyen lehet tölteni és ez mindenkinek megéri:

https://villanyautosok.hu/2021/04/14/visszaterhet-az-ingyenes-villanyauto-toltes/

Jár-e újra támogatás:

https://villanyautosok.hu/2021/04/08/meglepetes-a-villanyauto-tamogatasban

Új energetikai támogatás:

https://villanyautosok.hu/2021/03/27/jon-a-penzeso-ezekre-az-energetikai-beruhazasokra-fog-tamogatast-adni-az-allam/

A Villanyóra podcast egyre több felületen hallgatható, köztük az alábbiakon is:

Biró Balázs

A fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak.