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 A Tesla eddigi talán legfontosabb modellje lehet a nettó 25 ezer dolláros autó, amit az internet népe csak Model 2-nek hív. Elon Musk nem így hívja. Bátor, vagy őrült? A Model 3-nál kisebb, és annak kétharmadába kerülő új típust Kínában fejlesztik és a valaha volt legolcsóbb Tesla lehet. Azt már látjuk, hogy mekkora volumenre van igény a mostani árszínvonalon, így valószínűnű, hogy egy Golf méretű, 5 ajtós kis Teslára ennek sokszorosa lesz majd a kereslet, ezért a cég legfontosabb modellje lehet. Az autó gyártása az eddigi információk szerint 2023-ra várható, és Sanghaj mellett valószínűleg Berlin is gyártani fogja. Nem Model 2 lesz a neve, és nem így fog kinézni, mégis ez az egyetlen hivatalosnak mondható kép, amivel a kínai leányvállalat toborzott. Forrás: Twitter/@Tesla__Mania Elon Musk tegnap megtartotta szokásos, negyedéves házon belüli globális meetingjét – az időszak legkeményebb hónapja elején szokott tartani egy telekonferenciát, amire minden Tesla alkalmazott be tud tárcsázni. Mivel már nagyjából 110 ezren dolgoznak a cégnél, így nem nagyon kell meglepődni, hogy minden ami itt elhangzik azonnal nyilvános lesz, de tegyük gyorsan hozzá, ezzel a vállalat is tisztában van, tehát hatalmas titkokat nem itt beszélnek meg. Musk mondott pár érdekeset a mostani telekonferencián is, és két új információt osztott meg a készülő olcsó(bb) Tesláról. Először is a kocsit nem Model 2-nek fogják hívni. Musk emlékeztetett rá, hogy a Model 3 eredetileg Model E lett, volna, de ezt védjegyoltalomra hivatkozva megtámadta a Ford (akik persze azóta sem hoztak ki Model E nevű autót), ezért keresztelték át a kis szedánt. A hármas szám egy fordított „E” betű, ami nyilván egy fricska volt a Ford felé. A 25 ezer dolláros autó tehát Musk szerint nem „2” lesz, de nem árulta el mit választottak helyette. A típussal kapcsolatban azonban volt ennél meredekebb hír is, Musk ugyanis azt találta mondani, hogy a cég azon gondolkozik a 25 ezer dolláros autónak nem lesz se kormánykereke, se pedáljai, mindent feltesznek az önvezetésre. A telekonferencián Musk megerősítette, hogy jövő hét péntek éjfélkor érkezik az FSD Beta 10 a közel kétezer tesztelőhöz Amerikában, ami véleménye szerint mérföldkő lesz. A publikus béta teszt 2 hétre rá indulhat, ekkortól miden amerikai tulajdonos aki kifizette az FSD felárat, vagy havidíjas előfizetéssel rendelkezik letöltheti a legfrissebb kiadást. Tesla ajánlói program: ha szerkesztőségünk tagjait is szeretnétek támogatni, miközben 180.000 forintos kedvezménnyel vásároltok új Teslát, Tibor vagy Szöcske ajánlói linkjéről kezdeményezhetitek a vásárlást. PGEgaHJlZj0iaHR0cHM6Ly93d3cudm9sdGllLmV1Lz91dG1fc291cmNlPXZpbGxhbnlhdXRvc29rJnV0bV9tZWRpdW09ZWxla3Ryb21vc2F1dG8mdXRtX2NhbXBhaWduPXJvdmF0IiBvbmNsaWNrPSJqYXZhc2NyaXB0OndpbmRvdy5vcGVuKCdodHRwczovL3d3dy52b2x0aWUuZXUvP3V0bV9zb3VyY2U9dmlsbGFueWF1dG9zb2smdXRtX21lZGl1bT1lbGVrdHJvbW9zYXV0byZ1dG1fY2FtcGFpZ249cm92YXQnLCAnX2JsYW5rJywgJ25vb3BlbmVyJyk7IHJldHVybiBmYWxzZTsiPjxwaWN0dXJlPjxzb3VyY2Ugc3Jjc2V0PSJodHRwczovL3ZpbGxhbnlhdXRvc29rLmh1L3dwLWNvbnRlbnQvdXBsb2Fkcy8yMDI1LzAyL2VsZWt0cm9tb3MtYXV0by1zenBvbnpvcmktMS0yMDI1LTAzLTAxLmpwZyIgbWVkaWE9IihtaW4td2lkdGg6IDcwMHB4KSI+PGltZyBzcmM9Imh0dHBzOi8vdmlsbGFueWF1dG9zb2suaHUvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzLzIwMjUvMDIvZWxla3Ryb21vcy1hdXRvLXN6cG9uem9yaS0xLTIwMjUtMDMtMDEuanBnIiBhbHQ9IiI+PC9waWN0dXJlPjwvYT4= Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!