A NIO már berakta a kislábujját Európába, azzal, hogy tavaly nyáron megkezdte az ES8 kiszállításait Norvégiában. Most elindult az ET7 luxusszedán is, mégpedig rögtön öt országba. Újabb hajókat lehet követni A kínai gyártók nem csak a formatervben és a műszaki tartalomban, de a marketingben sem szégyenlősek, ha másolásról van szó, a NIO pedig elég gyakran játszik a Tesla kottájából. Forrás: NIO, via CnEVPost Most az ET7 európai kiszállításai kapcsán erősen emlékeztet a közösségi média kampány arra a gerilla marketingre, amit az amerikai rivális kínai leányvállalata csinált a Model 3 európai exportjának kezdetén. Akkor, a helyi közösségi médiára feltöltött, az autók hajóra rakodását mutató drónvideók gyorsan eljutottak hozzánk is, az izgatott vásárlók és online Teslás csoportok pedig rögtön a hajók útvonalait kezdték követni. Ügyes ingyenreklám. Ehhez képest más autógyártók hajószállítmányairól akkor hallunk, ha az kigyullad és elsüllyed. Forrás: NIO, via CnEVPost Az ET7 luxusszedán forgalmazását, Norvégia mellett, Dániában, Hollandiában, Németországban és Svédországban kezdik most meg. A Wallenius Willhelmsen hajózási vállalat Carmen nevű autószállítója tíz napja indult Kínából és szeptember elsején érkezik a Szuezi-csatornához, majd pár nappal később kezdi meg kirakodni az autókat valamelyik európai kikötőben. Nagyon extra zenét kapnak a NIO autói Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!