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 Mintegy 730 milliárd jent, átszámítva körülbelül 2097 milliárd forintot invesztál elektromosautó-akkumulátor gyártásába a Toyota Japánban és az Amerikai Egyesült Államokban. Ez a befektetés hozzásegíti ahhoz, hogy az elektromos járművek iránti egyre növekvő keresletre reagálva valamennyi országban és régióban olyan rugalmasságot szerezhessen, hogy a vásárlói igényeknek megfelelően többféle hajtáslánccal felszerelt autómodelleket kínálhasson – írja közleményében a japán vállalat. Megérkezett Magyarországra a Toyota BZ4X Ezzel az új befektetéssel 40 GWh-val nő a tervezett japán és amerikai akkumulátorgyártó kapacitása. Japánban összesen körülbelül 400 milliárd jent fektet a Toyota a Prime Planet Energy & Solutions Co., Ltd. (PPES) Himeji létesítményébe, valamint a Toyota üzemeibe és ingatlanjaiba, míg az Egyesült Államokban körülbelül 325 milliárd jent ( hozzávetőleg 2,5 milliárd dollárt) fordít az észak-karolinai Toyota Battery Manufacturing gyártókapacitásának növelésébe. Ez utóbbihoz még tavaly decemberben jelentett be egy 1,3 milliárd dolláros beruházást a vállalat, akkor arról számoltak be, hogy a létesítmény évi 1,2 millió villanyautóhoz szállít majd lítiumion-akkumulátort. A tervek szerint az akkumulátorok gyártása 2024 és 2026 között indulhat. A napokban egy másik japán autógyártó is bejelentette akkumulátorgyártó terveit: a Honda az LG Energy Solutionnel hoz létre közös vállalkozást az Egyesült Államokban. Közös akkumulátorgyártást jelentett be a Honda és az LG Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!