A Volkswagen nemrég bemutatta új, olcsóbb, 10 millió forint köré várt villanyautójának formatervét, amely gyökeresen eltér a korábbi ID. 2 Life tanulmánytól. Ezen túl sokan nem lepődtek meg, mivel Diess távozása után az új menedzsment kidobta a korábbi terveket, sőt, még a vállalat főtervezőjét is lecserélte. Az új formavilág visszatér a Volkswagen hagyományaihoz, és annyira konzervatív lett, hogy, azzal együtt, hogy alapvetően tetszett a szerkesztőség tagjainak, kicsit gonoszan Polo faceliftnek neveztük. Úgy néz ki, nem csak mi voltunk csalódottak, hogy a márka nem volt bátrabb. Mellényúltak? Az új, ID. 2all névre hallgató tanulmányautó valószínűleg nem változik már sokat a külcsín tekintetében a sorozatgyártás megkezdéséig, legalábbis nem tűnt úgy, a cég eredeti közleményeiből ítélve.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 A wolfsburgiak az autó dizájnját egyenesen az egész márka új formanyelvének tekintik, a jövő Volkswagenjei innen merítenek majd ihletet. Az eredeti ID. 2 Life tanulmány merőben más irányt képviselt, sokan a Honda e játékosabb formáját vélték felfedezni benne, de pont emiatt volt megosztó is. A cégen belüli forrásokra hivatkozva az Automobilwoche német szaklap korábban arról írt, hogy házon belül a Diess körüli menedzsment egyenesen utálta a dizájnt, így nem volt meglepő az éles irányváltás. A lap szerint azonban lehet, hogy az új iránnyal sem találták el igazán, hogy mire vágynak a vásárlók – legalábbis erre utalnak a számok, amelyet egy a megbízásukból készített közvéleménykutatás mutatott ki. Az ID.2all lesz az alapja az ID.2 modellcsaládnak. A március 21-28 között, 2512 ember megkérdezésével készített 3,5 százalékos statisztikai hibahatárral dolgozó felmérés alapján a potenciális vásárlók 38 százaléka szerint nem, vagy inkább nem elég vonzó az új autó, és csak 15 százalék mondta azt, hogy megszóltja őt az új formavilág. Ha a csoportokat még tovább bontjuk, csak romlik a kép, ugyanis legkevesebben azok vannak, akiknek egyértelműen bejön az ID. 2all (6%), miközben 30% teljesen elutasítja azt. A megkérdezettek 47%-ának nincs véleménye, vagy nem látta még az újdonságot - úgyhogy a vásárlók felének véleményét még megdolgozhatják a cég marketingesei. Megvan mikor szűnik meg (újra) a Volkswagen e-up! 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 Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!