Az autók kínai forgalmazása előtt típusengedélyért kell folyamodni az ázsiai országban is, ehhez pedig ott kötelező fotókat is mellékelni – és az egész nyilvánosan elérhető anyag. Így a Volkswagen új zászlóshajója, az ID.7 sem úszta meg, hogy felfedjék, hiába takargatják álcával a hivatalos sajtófotókon. A legnagyobb A Volkswagen ID.7 a jelenlegi kínálat legnagyobb személyautója lesz, 4,956 méteres hosszával nagyobb, mint a Passat, vagy az Arteon, egyedül a Multivan kisbusz előzi be nem egész kettő centivel. A kínai hatósághoz benyújtott adatok szerint a közel ötméteres hosszhoz, 1,86 méteres szélesség és 1,53 méteres magasság társul, így a buborékforma ellenére ez egy klasszikus szedánnak ígérkezik. A szélességet valószínűleg behajtott tükrökkel, vagy teljesen tükrök nélkül kell érteni – meglepődnénk ha a visszapillantókkal nem súrolná alulról a két métert egy ekkora hajó.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 Volkswagen ID.7, via CnEVPost A hagyományos, nikkeles-kobaltos akkupakkot a CATL és a Volkswagen egyik helyi vegyesvállalata, az FAW gyártja majd. Ennek kapacitásáról egyelőre nincs információnk, de valószínűnek tartanánk egy 100 kWh körüli méretet a nagyobb test miatt. Ami viszont meglepő az az autó teljesítménye és végsebessége. Félreértés ne essék, a szimpla hátsókerékmeghajtás, a 150 kW (~200 LE) és a 155 km/h alapvetően elég az autó mozgatásához, de ezek a specifikációk nem zászlóshajóhoz illőek, és gyanítjuk, hogy az európai változat elérhető lesz összkerekes verzióban, a német autópályára tervezett végsebességgel is. Volkswagen ID.7, via CnEVPost Az ID.7 a hatodik az ID sorozatban, de csak a második teljesen globális MEB modell. A kínai premiert április 17-re ígérik. 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 Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!