PGEgaHJlZj0iaHR0cHM6Ly93d3cua2lhLmNvbS9odS9tb2RlbGxlay9ldjMvYmVtdXRhdG8vP3V0bV9zb3VyY2U9dmlsbGFueWF1dG9zb2smdXRtX21lZGl1bT1sZWFkYmFubmVyJnV0bV9jYW1wYWlnbj12aWxsYW55YXV0b3NvazIwMjUmdXRtX2lkPXZpbGxhbnlhdXRvc29rMjAyNSZ1dG1fY29udGVudD00OTkiIG9uY2xpY2s9ImphdmFzY3JpcHQ6d2luZG93Lm9wZW4oJ2h0dHBzOi8vd3d3LmtpYS5jb20vaHUvbW9kZWxsZWsvZXYzL2JlbXV0YXRvLz91dG1fc291cmNlPXZpbGxhbnlhdXRvc29rJnV0bV9tZWRpdW09bGVhZGJhbm5lciZ1dG1fY2FtcGFpZ249dmlsbGFueWF1dG9zb2syMDI1JnV0bV9pZD12aWxsYW55YXV0b3NvazIwMjUmdXRtX2NvbnRlbnQ9NDk5JywgJ19ibGFuaycsICdub29wZW5lcicpOyByZXR1cm4gZmFsc2U7Ij48cGljdHVyZT48c291cmNlIHNyY3NldD0iaHR0cHM6Ly92aWxsYW55YXV0b3Nvay5odS93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvMjAyNC8xMi92aWxsYW55YXV0b3Nvay1sZWFkLTQ5OS1tLmpwZyIgbWVkaWE9IihtYXgtd2lkdGg6IDcwMHB4KSI+PHNvdXJjZSBzcmNzZXQ9Imh0dHBzOi8vdmlsbGFueWF1dG9zb2suaHUvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzLzIwMjQvMTIvdmlsbGFueWF1dG9zb2stbGVhZC00OTktdy5qcGciIG1lZGlhPSIobWluLXdpZHRoOiA3MDBweCkiPjxpbWcgc3JjPSJodHRwczovL3ZpbGxhbnlhdXRvc29rLmh1L3dwLWNvbnRlbnQvdXBsb2Fkcy8yMDI0LzEyL3ZpbGxhbnlhdXRvc29rLWxlYWQtNDk5LXcuanBnIiBhbHQ9IiI+PC9waWN0dXJlPjwvYT4= Bár a magyar köznyelv régebben az SUV-kat is terepjárónak, vagy dzsipnek nevezte, azért valljuk be, inkább csak olyan autókat illet ez a jelző, amelyekben nem keletkezik milliós kár attól, ha az aszfalton és murván túlra tévedünk. A Mercedes-Benz G-osztály ebbe a kategóriába tartozik. Hivatalos forrásból Ez most nem pletyka, közvetlenül Ola Källenius, a Mercedes-Benz igazgatótanácsának elnöke árulta el az Automobilwoche kérdésére, hogy valóban készítenek majd egy kistestvért a nagy G-osztálynak, amely az is lehet, hogy megtartja a nevet, csak kisbetűvel írják majd, és „g-osztály” lesz a neve – nem vicc, tényleg ezt tervezik. Az igazán nagy hír azonban nem is ez, hanem az, hogy tisztán elektromos modell lesz a kis terepjáró, azaz nem készül belőle más hajtásláncú változat. Az elektromos g-osztályt álcázva most Münchenben is megmutatták, teljes valójában pedig 2024-ben mutatkozhat be a nagyközönségnek. A kisebb, elektromos g-osztály. Forrás: Mercedes-Benz, via Automobilwoche Természetesen csak összkerékmeghajtással készül majd a terepjáró, amely a következő generációs MMA és MB.EA elektromos platformok megoldásait veszi majd át. A vezetési élményben a nagytestvér érzését ígérik, ám árban az alá akarnak majd bemenni. Az autó gyártása leghamarabb 2026-ban kezdődhet meg. Új padlólemez, ultrahatékony hajtás: ilyen lesz az új CLA Mercedes Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!