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 A Jaguar tegnap leleplezte vadonatúj márkaidentitását, amely a brit autógyártó újjászületésének grafikai megnyilvánulását jelenti. Így aztán új formák, új színek, és természetesen új márkajelzés is érkezett. Az indiai Tata Motors tulajdonában álló prémium márka átalakulása nem most kezdődött. Az első komolyabb lépésnek talán az első, és egyelőre egyetlen tisztán elektromos modellje, az I-Pace sorozatgyártását tekinthetjük, amely elindította a céget az elektrifikáció útján. Bár ez az út inkább tapasztalatot hozott, semmint sikert, az elektromos SUV mellett ugyanis villámgyorsan elszaladt a technológiai fejlődés, ráadásul a modell az LG akkuproblémáinak is áldozatul esett, így tavaly minden példányt vissza kellett hívni. Villanyautó teszt: Jaguar I-Pace EV400 AWD A Jaguar 2021-ben bejelentette, hogy fokozatosan kivonja belső égésű motoros autóit a kínálatból, és villanyautókra vált, és ezt az elmúlt hónapok hírei is alátámasztották: májusban például legurult az utolsó benzines Jaguar a Castle Bromwich gyárban. Tavaly egyébként az elektromos I-Pace kivezetését is beharangozta a gyártó, és a legfrissebb hírek szerint csupán egyetlen modell marad gyártásban az aktuális modellpalettáról a jövő évtől. Így jutottunk el a tegnapelőtti napig, amikor is az új márkaidentitással hivatalossá és szemmel láthatóvá vált a teljes átalakulás, melynek négy szimbólumát is bemutatta a vállalat. Az egyik a márkajelzés, ami a modernizmust ünnepli, és egyetlen, harmonikus vizuális elemben egyesíti a kis és nagybetűket. A második az úgynevezett strikethrough, egy merész, lineáris grafikus elem, ami a Jaguar márkát azonnal felismerhetővé teszi. A harmadik a dús, telített színek alkalmazása, ami a márka értékeiben és művészeti kötődéseiben gyökerezik. A negyedik pedig az új márkalogó a Jaguar újragondolt Leaper figurájával: az előre lendülő vadmacska alak a kiválóság megtestesülése, egyben a márka védjegye. Az új márkaidentitás elstartolását követően már arra sem kell sokat várnunk, hogy egy új modellt is láthassunk: 2024. december 2-án, helyi idő szerint 20:00 órakor a Miami Art Week rendezvényen mutatkozik be Design Vision Concept névre hallgató formatanulmány, amely alighanem a márka fejlesztés alatt álló elektromos GT-jének előfutára lesz. Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!