Új név alatt, némi módosítással, de a korábbi üzemben újra elindult a korábban Fisker Karma néven ismert hatótáv növelt luxus elektromos autó gyártása. A 2013-ban a Tesla sikerei miatti piaci átalakulás és a finanszírozás elapadása miatt csődbe ment Fiskert a világ egyik legnagyobb autóalkatrész gyártója a kínai Wanxiang vásárolta fel azzal az ígérettel, hogy talpra állítja a többre hivatott autógyártót. A kínaiak a szavukat betartva a napokban publikálták is az első fotókat, majd a Wired egyik újságíróját egy tesztkörre is beültették az új autóba.
A Karma Revero néven debütáló villanyautó külsőre nemigen különbözik a korábbi Fisker Karmától, a különbségeket a lemez alatt kell keresni. A gyártó ígérete szerint javították a bosszantó meghibásodások okait, és teljesen új, sokkal használhatóbb infotainment rendszert építettek az autóba. Ennél persze sokkal fontosabb, hogy a korábbi 50 km-es hatótávot 80 km-re növelték, így Karma városi és elővárosi közlekedésben sokkal használhatóbb elektromos autóvá vált. A korábban csak a 12 V-os akkumulátort töltő 200 W-os napelemes tető Karma Revero esetén már a nagy feszültségű akkumulátort is képes tölteni. Az autó ára nem ismert, de a gyártó az eredeti 115 ezer dolláros ár fölé tervezi pozicionálni.
A cég a következő egy évben 900 db Revero gyártását tervezi, az első példányok pedig 2017 első negyedévében érkezhetnek meg a új tulajdonosaikhoz. A Wanxiang 375 millió dolláros beruházással Kínában is épít egy Karma gyárat, amiben évi 50 ezer autó gyártására nyílik lehetőség. Ennek azonban csak egy kisebb része lesz Revero, a többség, 39 ezer darab a Fisker meg nem valósult Atlantic nevű verziót fogja képviselni. A Karma második modellje a Revero hatótávnövelő technológiáját használva a Revero árának feléért kínálna Audi A5-ös vagy BMW 335i alternatívát.