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 Péntek délután 5 órától találkozót szervezett a Villanyautósok Közössége a Köki Terminál frissen felszerelt elektromos autó töltőihez. Az összejövetelre érkező autók nem csak a töltők előtt lévő 8 parkolóhelyet, de az előttük lezárt területet és a fal túloldalán elkerített három sor nagy részét is megtöltötték. A parkoló bejárattal szemben található falra 6 db dupla csatlakozós AC töltő került, amelyek minden Type 2-es aljzaton maximum 22 kW teljesítmény leadására képesek. A váltakozó áramú lassú töltőket Magyarországon egyedülálló módon egy 50 kW-os DC villámtöltő egészíti ki, amely egyaránt képes a CHAdeMO és a CCS csatlakozós autók töltésére. A kis alapterületű, speciális hűtésű Tritium gyártmányú töltőből egyelőre ez az első példány hazánkban, de várhatóan több is lesz belőle, hiszen az ausztrál Tritium a Nemzeti Közművek (NKM) Mobiliti részlegének stratégiai partnere. A találkozó első szakaszáról feltűnően hiányoztak a Mitsubishi Outlander PHEV modellek, de az Asia Centernél tartott összejövetelük után a csoport egy része csatlakozott a Villanyautósok Találkozójához. A töltők kisebb megszakításokkal egészen este 10-ig kapták a terhelést. Antalóczy TiborA Villanyautósok.hu alapítója és főszerkesztője, e-mobilitás szakértő. 2014 óta elektromos autó használó, és külső tanácsadóként számtalan hazai elektromobilitási projekt aktív segítője. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!